Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Stargard Szczeciński: ZAKUP i DOSTAWA APARATURY i URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 212614 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ , Aleja Żołnierza 37, 73-110 Stargard Szczeciński, tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25, faks 0-91 576-63-25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP i DOSTAWA APARATURY i URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja aparatury i urządzeń medycznych z podziałem na 2 zadania: Zadanie I. Dostawa sprzętu okulistycznego 1. Autorefraktokeratometr - 1 kpl. 2. Perymetr automatyczny - 1 kpl. Zadanie II. Dostawa Defibrylatora - 1 kpl. do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: zadanie nr I - 1528,- PLN; słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia osiem złotych 00/100 Zadanie nr II - 303,- PLN; słownie: trzysta trzy złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - w tym celu przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające nabycie takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu przedłożą wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedłożą Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia /nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie prowadzenia rodzaju działalności uprawniającej do ubiegania się o udzielenie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie z wykazem,( co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty (załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dany wyrób medyczny na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz.896) - certyfikat CE lub deklaracja zgodności. 5) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję obsługi oferowanego wyrobu w języku polskim - dopuszcza się wersję elektroniczną zapisaną na CD-ROM, oraz wszelkie posiadane materiały na temat oferowanego zestawu i jego ważniejszych elementów składowych (broszury, prospekty, dane techniczne itp.). 6) Dokument potwierdzający złożenie wadium w zakresie określonym w art.45 Pzp. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł; 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa - musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia.stargard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ w Stargardzie Szczecińskim
Al.Żołnierza 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ w Stargardzie Szczecińskim Al.Żołnierza 37.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu okulistycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Autorefraktokeratometr - 1 kpl. 2. Perymetr automatyczny - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 zadania nr I do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Defibrylatora.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator -1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 zadanie nr II do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.