Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Łask: dostawa i instalacja systemów zabezpieczenia technicznego
Numer ogłoszenia: 212600 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158, ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, fax 043 6770709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja systemów zabezpieczenia technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja systemów zabezpieczenia technicznego wg. załącznika nr 1 do SIWZ (załącznik do pobrania na www.32blot.mil.pl)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 50.95.11.40 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.51.14.00 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24. ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). tj.:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b)ofertę stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c)w zależności od formy organizacyjno - prawnej wykonawcy odpowiednio aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z krajowego rejestru sądowego, a jeżeli dane wykonawcy nie podlegają ujawnieniu w ewidencji lub rejestrze inny dokument oznaczający wykonawcę, przewidziany prawem; d)koncesję MSWiA upoważniająca do realizacji zadań w zakresie ochrony technicznej e)oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych ; f)zaświadczenie dla pełnomocnika ochrony o odbyciu szkolenia przez Służby Ochrony Państwa; g)ważną koncesję wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (zabezpieczenia technicznego); h)świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4; i)poświadczenia bezpieczeństwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wydanych przez pełnomocnika ochrony jednostki organizacyjnej (firmy) ubiegającej się o realizację tych przedsięwzięć o klauzuli POUFNE; j)stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych; k)świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego; l)w przypadku wypełnienia Pakietu II dodatkowo należy przedłożyć Autoryzację producenta systemu SZERSZEŃ do napraw gwarancyjnych. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Kopia dokumentu ( każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobęy reprezentującąe firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 98-100 Łask ul.9-go Maja.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa 1158 Łask.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów medycznych II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Ostrowie
- Modernizacja dróg powiatowych
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż elementów systemów ochrony elektronicznej wraz z kompletnym uruchomieniem w o/Zamek w Spytkowicach"
- Modernizacja systemu zarządzania ruchem sieciowym i ochrony aplikacji webowych
- Dostawa kmpl elementów i podzesp. niezbędnych do wydzielenia z istniejącej teleinf. infrastr. sieciowej, infrastr. Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) wraz z ich montażem i integracją z BMS i SMS
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- modernizacja mazutowni w EC Bydgoszcz II.
- Dostawa siarczanu żelazowego - wartość 12 620 520 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.