To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Szczecinek: Dostawa środków czystości, worków oraz pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 212578 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148202 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, worków oraz pojemników na odpady.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, worków oraz pojemników na odpady, który został wyszczególniony w Załączniku nr 1 i opisany w pakietach: Pakiet nr 1 - środki czystości - poz. 25, Pakiet nr 2 - środki do profesjonalnego sprzątania - poz. 15, Pakiet nr 3 - worki na odpady medyczne - poz. 3, Pakiet nr 4 - pojemniki na odpady medyczne - poz. 3, Pakiet nr 5 - worki na odpady komunalne - poz. 6, Pakiet nr 6 - preparat ochronny do rąk - poz. 1, Pakiet nr 7 - preparaty ochronne i myjące do podłóg - poz. 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym. Termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie minimum 24 miesiące..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP sp. jawna, ul. Borchardta 35, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60415,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55941,05
Oferta z najniższą ceną: 55941,05 / Oferta z najwyższą ceną: 61847,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: worki na odpady medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3924,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3996,00
Oferta z najniższą ceną: 3996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5982,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: worki na odpady komunalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZECH-DREWPAK, ul. Grunwaldzka 9-11, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15382,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22470,00
Oferta z najniższą ceną: 10510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22790,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: preparat ochronny do rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1073,48
Oferta z najniższą ceną: 1073,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1073,48
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: preparaty ochronne i myjące do podłóg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o.o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18836,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9250,00
Oferta z najniższą ceną: 7580,95 / Oferta z najwyższą ceną: 24650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGM TBS Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
- Modernizacja pracowni RTG i TK wraz z ciągiem komunikacyjnym do SOR proj. pn. " Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego (SOR) oraz pracowni diagnostycznych w Szpitalu w Szczecinku
- Przebudowa obiektów inżynierskich nr JNI 01007384 i nr JNI 01007385 wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1298Z Borne Sulinowo - Nadarzyce.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Dostawa środków czystości
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników jednorazowego użytku na potrzeby COZL.
- D/51/2025/D1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.