eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUdostępnienie urządzeń kopiujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Poznań: Udostępnienie urządzeń kopiujących
Numer ogłoszenia: 212573 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie urządzeń kopiujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część 1 - GP.NZP/341-73/10 Udostępnienie 1 cyfrowej kopiarko - drukarki monochromatycznej z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Urządzenie zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22. Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 130 000 sztuk kopii/wydruków w przeliczeniu na format A4 na 1 cyfrowej kopiarko - drukarce. Dwustronna kopia/wydruk formatu A4 będzie liczona jako dwie strony A4. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenie miało 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowało z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 4 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 1 do siwz. Część 2 - GP.NZP/341-74/10 Udostępnienie 2 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych (kopiarko - drukarek) z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Udostępnienie 2 laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych do formatu A4 z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Urządzenie zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 79 800 sztuk kopii/wydruków w przeliczeniu na format A4 na ww. urządzeniach. Dwustronna kopia/wydruk formatu A4 będzie liczona jako dwie strony A4. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenia miały 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowały z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 5 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 2 do siwz. Część 3 - GP.NZP/341-75/10 Udostępnienie 4 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych ( kopiarko-drukarka - skaner - fax) z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Udostępnienie 6 laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 135 000 sztuk kopii /wydruków w przeliczeniu na format A4 na ww. urządzeniach. Urządzenia zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenia miały 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowały z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 6 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 3 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na odbiór i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych lub że zleci to firmie posiadającej zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki przedmiotowymi odpadami lub że zleci to firmie posiadającej wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: - w przypadku części 1 zamówienia - co najmniej 1 dostawę wraz z udostępnieniem przez okres minimum pięciu miesięcy jednego urządzenia wielofunkcyjnego do formatu A3 o prędkości nie mniejszej niż 35 stron A4 na minutę; - w przypadku części 2 zamówienia - co najmniej 1 dostawę wraz z udostępnieniem przez okres minimum pięciu miesięcy czterech urządzeń wielofunkcyjnych do formatu papieru A3 o prędkości nie mniejszej niż 25 stron A4 na minutę;. - w przypadku części 3 zamówienia - co najmniej 1 dostawę wraz z udostępnieniem na okres minimum trzech miesięcy czterech urządzeń wielofunkcyjnych do formatu A3 o prędkości nie mniejszej niż 22 strony A4 na minutę oraz czterech drukarek laserowych do formatu papieru A4 o prędkości nie mniejszej niż 35 stron A4 na minutę Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin uruchomienia i wydania urządzenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Część 1 ; Część 2; Część 3 - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy jeżeli maksymalna wartość umowy określona w § 4 umowy nie zostanie wyczerpana, w takiej sytuacji umowa może być realizowana do czasu wyczerpania wartości umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian porządkowych tj. zmiany osób do kontaktów, zmian nazwy firmy i adresu w wyniku zmian organizacyjnych tzw. literówek, wykreślenia zapisów martwych. Z zastrzeżeniem że nie będą one dotyczyły jej istotnych postanowień w tym m.in.: przedmiotu zamówienia oraz sposobu spełnienia świadczenia, sposobu ustalania i zapłaty wynagrodzenia oraz sposobu i wysokości naliczania kar umownych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji urządzeń Dotyczy wyłącznie Część 2 i Część 3 - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości kopii określonych w § 4 ust. 3 i § 4 ust. 4 z zastrzeżeniem że ogólna ilość kopii określonej w § 1 ust. 4 nie ulegnie zmianie, nie zmieni się również całkowita wartość umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.09.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GP.NZP/341-73/10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udostępnienie 1 cyfrowej kopiarko - drukarki monochromatycznej z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Urządzenie zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22. Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 130 000 sztuk kopii/wydruków w przeliczeniu na format A4 na 1 cyfrowej kopiarko - drukarce. Dwustronna kopia/wydruk formatu A4 będzie liczona jako dwie strony A4. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenie miało 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowało z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 4 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin uruchomienia i wydania urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GP.NZP/341-74/10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udostępnienie 2 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych (kopiarko - drukarek) z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Udostępnienie 2 laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych do formatu A4 z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Urządzenie zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 79 800 sztuk kopii/wydruków w przeliczeniu na format A4 na ww. urządzeniach. Dwustronna kopia/wydruk formatu A4 będzie liczona jako dwie strony A4. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenia miały 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowały z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 5 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin uruchomienia i wydania urządzeń - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GP.NZP/341-75/10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udostępnienie 4 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych ( kopiarko-drukarka - skaner - fax) z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Udostępnienie 6 laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych z możliwością wprowadzenia kodów dostępu. Planowane jest, że podczas realizacji zamówienia zostanie wykonane 135 000 sztuk kopii /wydruków w przeliczeniu na format A4 na ww. urządzeniach. Urządzenia zostanie zainstalowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50. Zamawiający wymaga, aby udostępnione urządzenia miały 24 miesięczną gwarancję oraz aby współpracowały z oprogramowaniem Zamawiającego wymienionym w załączniku nr 6 do siwz. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 3 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin uruchomienia i wydania urządzeń - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.