Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu łączności, sprzętu informatycznego oraz oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 212533 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu łączności, sprzętu informatycznego oraz oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego, fabrycznie nowego, kompletnego, z instrukcją obsługi w języku polskim, nieuszkodzonego, produkowanego na rynku polskim, gotowego do pracy sprzętu łączności, sprzętu informatycznego oraz oprogramowania komputerowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.45.00-3, 32.42.00.00-3, 30.23.74.60-1, 38.11.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony druk Oferta, 2.Wypełniony formularz Opis przedmiotu zamówienia/ Formularz cenowy, 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:a)dla osoby osób podpisującej cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru. b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie,4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a)zmiany Odbiorcy,b)zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy- w przypadku dyslokacji jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą, bądź zmiany Odbiorców,c)zmiany terminu przyjmowania dostaw - w przypadku zmiany godzin pracy Odbiorcy, d)gdy sprzęt i oprogramowanie, których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne sprzęt i oprogramowanie będą równoważne wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie ulegnie zmianie. 3.Zmiana osób przewidzianych do współpracy nie wymaga aneksu lecz pisemnej notyfikacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul . Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek 28 pok. 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Kancelaria jawna, budynek 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TELEFAKSY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefaksy- 22 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRUKARKI DO ETYKIET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki do etykiet - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GPS samochodowy - 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dyski, pendravy,modemy, konwertery, patchcordy, switch, patchpanel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski, pendravy,modemy, konwertery, patchcordy, switch, patchpanel - zadanie to obejmuje swym zakresem 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nagrywarki DVD, klawiatury, zestawy do czyszczenia komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagrywarki DVD, klawiatury, zestawy do czyszczenia komputerów- zadanie to obejmuje swym zakresem 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zasilacze do komputerów, ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze do komputerów, ładowarki - zadanie to obejmuje swym zakresem 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowania BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowania BHP- zadanie to obejmuje swym zakresem 4 pozycje asortymentowe. 1. Program BHP-Ocena Ryzyka Zawodowego - 1 szt., 2. Program BHP- Wypadki - 1 szt., 3. Program BHP-Kartoteki Pracowników - 1 szt., 4. Program Analiza BHP - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowania do GPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowania do GPS - zadanie to obejmuje swym zakresem 2 pozycje asortymentowe. 1. Auto Mapa XL 2012 wersja 4.1.2- 1 szt., 2. Auto Mapa 6.80 EUROPE 1102-2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kable, przewody, wtyki, uchwyty kablowe, sznury liniowe, płyty kompaktowe CD, uniwersalne dyski wideo DVD, arkusze do plotera tablicowego, listwy elektroinstalacyjne, szafy naścienne 1910U.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kable, przewody, wtyki, uchwyty kablowe, sznury liniowe, płyty kompaktowe CD, uniwersalne dyski wideo DVD, arkusze do plotera tablicowego, listwy elektroinstalacyjne, szafy naścienne 19 10U - zadanie to obejmuje swym zakresem 26 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.44.00-2, 32.50.00.00-8, 30.19.94.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zaciskarka złącz RJ 45 RJ 11, tester okablowania, wkrętaki, ucinaczki boczne, ucinaczki czołowe, kombinerki, taśmy izolacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciskarka złącz RJ 45 RJ 11, tester okablowania, wkrętaki, ucinaczki boczne, ucinaczki czołowe, kombinerki, taśmy izolacyjne - zadanie to obejmuje swym zakresem 9 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Czytnik kodów kreskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik kodów kreskowych- 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Oprogramowanie VISIO 2010 Proffesional.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie VISIO 2010 Proffesional - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa wyrobów medycznych, akcesoriów i osprzętu do urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.