Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Kościan: ZP/18/2007
Numer ogłoszenia: 212514 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego, pl. Paderewskiego 1a, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5115100, fax 065 5122296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsn.koscian.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/18/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, śmietany i jogurtów do magazynu żywnościowego szpitala wg asortymentu podanego w załączniku nr 2 - formularz cenowy. 2. Dostawa transportem wykonawcy z częstotliwością:a) mleko - codziennie od poniedziałku do soboty o godz. 5:00;b) śmietana - 2 razy w tygodniu;c) śmietana ukwaszona - 1 raz w tygodniu;d) jogurty - 1 raz w tygodniu tylko w okresie letnim (czerwiec - sierpień) 3. Do każdej dostawy wymagane jest od Wykonawcy świadectwo jakości towaru oraz Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy mleka, śmietany i jogurtów o łącznej wartości minimum 50.000 zł; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4; 4) wykaz wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsn.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie zamawiającego Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny w Kościanie, pl. Paderewskiego 1A, dział eksploatacyjno-techniczny..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny w Kościanie, pl. Paderewskiego 1A.Oferty należy składać w Działe Eksploatacyjno-Technicznym - biuro st. inspektora ds. zamówień publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Utrzymanie czystości pomieszczeń o powierzchni 4.464,17 m2 w budynkach Urzędu Miejskiego Kościana:
- Zakup ambulansu typu C z mobilnym wyposażeniem
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mleczywa - produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 01 stycznia 2026 do dnia 31 grudnia 2026 roku - z podziałem na 6 części".
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2026 r.
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





