Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Radom: Świadczenie usług serwisowych Aparatów do hemodializy firmy Fresenius użytkowanych przez Oddział Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 212422 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych Aparatów do hemodializy firmy Fresenius użytkowanych przez Oddział Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pod pojęciem przeglądów okresowych rozumie się- przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych i remontowych w celu utrzymania lub przywrócenia pełnej sprawności urządzeń, przeprowadzenie kalibracji i testów funkcjonalności, wydanie certyfikatów jakości i bezpieczeństwa, dokonanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń, wymianę zestawów serwisowych, zużytych części, złóż filtracyjnych itp. Przeglądy okresowe należy wykonywać w oparciu o harmonogram opracowany przez Zamawiającego zgodny z zaleceniami producenta danego urządzenia. 2. Pod pojęciem usunięcia awarii na należy rozumieć- usunięcie niesprawności urządzenia poprzez lokalizację uszkodzenia, wymianę uszkodzonych części. Efektem usunięcia awarii jest przywrócenie właściwości użytkowych urządzenia popartych dokonaniem wpisu do paszportu i wystawienia karty pracy lub raportu serwisowego. 3. Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczana każdorazowo po przedstawieniu faktury zawierającej wyszczególnienie wykonanych czynności serwisowych i faktycznie zużytych części zamiennych, potwierdzonych kartą pracy lub raportem serwisowym podpisanym przez Zamawiającego. Zakres prac dotyczących przeglądów okresowych: Aparaty do hemodializy firmy Fresenius 1. zebranie informacji o pracy aparatów /wywiadu u użytkowników/ 2. wymiana zestawów naprawczych, 3. wykonanie kalibracji, 4. wymiana zużytych uszczelek, szybkozłączy, zacisków itp. 5. dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień, 6. sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego i akumulatorowego oraz ochrony przeciwpożarowej , 7. zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów, 8. wydanie niezbędnych świadectw jakości i dokonanie wpisu z przeprowadzonego przeglądu technicznego do paszportów urządzeń. Wykaz urządzeń: Nazwa urządzenia typ rok Nr fabr./inw. producent Ilość przeglądów Terminy przeglądów Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 41 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 42 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 44 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 45 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 48 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 50 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 B 2009 9V5AML 51 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 S OCM CDS BTM 2009 9VCANH 30 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 S OCM CDS BTM 2009 9VCANH 34 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 S OCM CDS BTM 2009 9VCARB 25 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy 4008 S OCM CDS BTM 2009 9VCAQY25 Fresenius Medical Niemcy 2 1. grudzień 2012 2. grudzień 2013 Maszyna do hemodializy HD 4008 S 2009 5 VCA-AW 40 Fresenius Medical Niemcy 2 1. marzec 2013 2. marzec 2014 Zakres czynności i obowiązków przy usuwaniu awarii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia /dotyczy wszystkich zadań/: 1. potwierdzenie przyjęcia zlecenia zamawiającego przesłanego fax-em poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/ 361-52-39 2. w przypadku jednorazowej wymiany części powyżej kwoty 5.000,00 zł netto, należy przedstawić ofertę cenową w celu akceptacji. 3. wystawienie raportu serwisowego i dokonanie wpisu do paszportu technicznego urządzenia po każdorazowej interwencji serwisowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy towaru określonego w specyfikacji na kwotę min. 128.000,00 PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełnia jeden z Wykonawców lub spełniają łącznie. W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między wykonawca a zamawiającym za wykonanie zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http:// www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 2012.06.20. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje osobami które posiadają świadectwa kwalifikacyjne w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń elektrycznych wg załącznika nr 1 Grupa 1. pkt. 2 i pkt. 10, do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej- które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - Pełnomocnictwo- w oryginale lub postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a). stawki brutto (w zł) określone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa-mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka brutto, stawka netto pozostanie bez zmian. b). Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Lekarska 4 IIIp. POKÓJ 309A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny 26-610 Radom ul. Lekarskiej 4 w pokoju nr 308 lub 309A (III piętro - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Zakup sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Przebudowa ogrodzenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 w Radomiu"
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym z łyżką wraz z kosiarką bijakową na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15
- Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SPZOZ w Choszcznie - II.2025
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji znajdujących się na wyposażeniu "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 77 PAKIETÓW
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.