Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Lubliniec: Dostawa urządzeń komputerowych
Numer ogłoszenia: 212421 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Plac Sienkiewicza 8, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3562352, fax. 0-34 3565291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubliniec.samorzady.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A: Multikiosk - ilość 2 szt. CZĘŚĆ B: 1. Komputer PC - ilość 10 szt. 2. Monitor LCD - ilość 10 szt. 3. Zasilacz awaryjny - ilość 10 szt. 4. Drukarka laserowa kolorowa - ilość 2 szt. 5. Skaner - ilość 1 szt. 6. Pamięć flash - ilość 2 szt. 7. Dysk twardy - ilość 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 wymienionej Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 3. Wykaz co najmniej dwóch zleceń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 4 do specyfikacji dla każdej z części zamówienia sporządzona odrębnie (CZĘŚĆ A lub B) oraz dokument potwierdzający - oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę. 4. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 5. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji. 6. Wyszczególnienie minimalnych parametrów jakie powinny być spełnione w oferowanych produktach - załącznik nr 2 do specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl; www.puplubliniec.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
Plac Sienkiewicza 8
42-700 Lubliniec
e-mail: kalu@praca.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 08:00, miejsce: w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Lublińcu Plac Sienkiewicz 8 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Multikiosk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multikiosk - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer PC - ilość 10 szt. 2. Monitor LCD - ilość 10 szt. 3. Zasilacz awaryjny - ilość 10 szt. 4. Drukarka laserowa kolorowa - ilość 2 szt. 5. Skaner - ilość 1 szt. 6. Pamięć flash - ilość 2 szt. 7. Dysk twardy - ilość 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.