eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WartaRemont kot³owni w Szkole Podstawowej w Raczkowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-09-04

Warta: Remont kot³owni w Szkole Podstawowej w Raczkowie.
Numer og³oszenia: 212420 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Warta , ul. Rynek im. W³. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, woj. ³ódzkie, tel. 043 8294001, fax. 043 8294506.

  • Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego: www.bip.gimwarta.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont kot³owni w Szkole Podstawowej w Raczkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont kot³owni w Szkole Podstawowej w Raczkowie. Zakres prac obejmuje: roboty demonta¿owe istniej±cego kot³a, zamontowanie nowego kot³a, remont pomieszczeñ kot³owni - roboty budowlane, modernizacja instalacji elektrycznej kot³owni..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzêtu sanitarnego Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 a w szczególno¶ci: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, Wy-konawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie - w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci by³ krótszy w tym okresie, wykonali nale¿ycie min. 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie kot³owni wraz z wymian± kot³a grzewczego o warto¶ci min. 150.000,00 z³. brutto ka¿da; oraz dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponuje 1 osob± uczestnicz±c± w wyko-naniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami to¿samymi z przedmiotem zamówienia i jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, 2) Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wy-konanie zamówienia - s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej, 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spe³nienia warunków odbêdzie siê poprzez analizê i ocenê dokumentów ¿±danych przez zamawiaj±cego od Wykonawcy za pomoc± formu³y spe³nia/nie spe³-nia. 3. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiêcy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych z zachowaniem parametrów technicznych zawartych w dokumentacji technicznej..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy obowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. Wype³nion± i podpisan± ofertê (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ) wraz ze sporz±dzonym kosztorysem ofertowym na podstawie za³±czonych do SIWZ kosztorysów i przedmiarów robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. 2. Parafowany przez Wykonawcê wzór umowy (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lo-nej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiaj±cy ¿±da: Odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno-¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³osze-nia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 mie-siêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydaj±cy. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ). O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na pod-stawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia Zamawiaj±cy ¿±da : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem doku-mentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - referencje. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, i¿ wykona³ nale¿ycie min. 2 roboty budowlane polegaj±ce na remoncie kot³owni wraz z wymian± kot³a grzewczego o warto¶ci min. 150.000,00 z³. brutto ka¿da - refe-rencje (na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ). Potencja³ kadrowy. Wykaz osób lub podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamó-wienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Nale¿y za³±czyæ kserokopie dokumentów okre¶laj±cych uprawnienia i kwalifikacje. Wymaga siê aby Wyko-nawca dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponuje min. 1 osob± uczestnicz±c± w wykonaniu zamówienia, która posiada upraw-nienia budowlane do kierowania robotami to¿samymi z przedmiotem zamó-wienia i jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, (aktualne za-¶wiadczenie izby), na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da: Polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem po-datków i op³at, lub ¿e uzyska³ zgodê na odroczenie lub roz³o¿enie na raty zale-g³ych p³atno¶ci albo ¿e zosta³o wstrzymane w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem termi-nu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie z ZUS, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubez-pieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub ¿e uzyska³ zgodê na odroczenie lub roz³o¿e-nie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy i Miasta w Warcie, Rynek im. W³. St. Reymonta 1, 98-290 Warta pok. nr 4.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy i Miasta w Warcie, Rynek im. W³. St. Reymonta 1, 98-290 Warta (Sekretariat).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.