Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa nowego sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Stanisław Wieczorek, Izabela Adamczak, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285321, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu informatycznego, oprogramowania i podzespołów komputerowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje 17 zadań. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji, Magazyn Wydziału Łączności i Informatyki, ul. Iławska 1, 85-720 Bydgoszcz. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1 1) komputer stacjonarny w konfiguracji nr 1 - 24 szt. 2) komputer stacjonarny w konfiguracji nr 2 - 6 szt. Zadanie nr 2 1) komputer przenośny - 16 szt. Zadanie nr 3 1) drukarka laserowa - 32 szt. 2) drukarka mozaikowa - 2 szt. 3) drukarka atramentowa - stacjonarna - 7 szt. 4) drukarka atramentowa - przenośna - 2 szt. Zadanie nr 4 1) drukarka wierszowa - 1 szt. Zadanie nr 5 1) serwer DNS wew. - 1 szt. 2) serwer - kontroler domeny-podstawowy - 1 szt. 3) serwer - kontroler domeny - zapasowy - 1 szt. 4) serwer - DHCP+WINS - 1 szt. 5) serwer - firewall - 1 szt. 6) serwer- terminali - 1 szt. 7) przełącznik do kontroli komputerów za pomocą jednej klawiatury, myszy i monitora - 1 szt. 8) terminal graficzny - 30 szt. Zadanie nr 6 1) program do rozliczania pojazdów - 1 szt. Zadanie nr 7 1) monitor CRT 17'' - 9 szt. 2) monitor LCD 15'' - 4 szt. 3) monitor LCD 17'' - 4 szt. 4) zasilacz UPS - 1 szt. Zadanie nr 8 1) rzutnik multimedialny - 1 szt. Zadanie nr 9 1) modem VDSL - 2 szt. 2) przełącznik GigaEthernet - 1 szt. 3) serwer drukarkowy - 2 szt. Zadanie nr 10 1) nagrywarka DVD zew. - 5 szt. 2) nagrywarka DVD wew. - 20 szt. 3) nagrywarka CD RW wew. - 20 szt. 4) czytnik DVD-R - 3 szt. 5) dysk HDD 200 GB - 2 szt. 6) dysk HDD 80 GB - 1 szt. 7) pamięć przenośna 512 MB - 66 szt. 8) konwerter /patchcord MM/SC duplex/ - 8 szt. 9) moduł światłowodowy do przełącznika SMC - 2 szt. 10) pamięć przenośna 1 GB - 15 szt. 11) klawiatura komputerowa typu XT - 10 szt. 12) klawiatura komputerowa typu AT/PS2 - 50 szt. 13) uniwersalny zasilacz /samochodowy/ do notebooka - 1 szt. Zadanie nr 11 1) pamięć RAM DDR 400 512 MB - 6 szt. 2) pamięć RAM DDR 400 256 MB - 5 szt. 3) pamięć RAM SDRAM 133/128 MB - 2 szt. 4) zasilacz komputerowy - 6 szt. 5) karta sieciowa PCI - 4 szt. 6) karta tuner TV - 1 szt. 7) karta CardBus-PCMCIA - 2 szt. 8) napęd FDD 1,44 MB - 2 szt. 9) kontroler USB 2.0 32 bit/PCI - 1 szt. 10) kontroler USB 1.1 32 bit/PCI - 3 szt. 11) kontroler FireWire 32 bit/PCI - 2 szt. 12) przełącznik elektroniczny do drukarek na USB - 1 szt. 13) przełącznik elektroniczny 1xmonitor/klawiatura/mysz - 1 szt. 14) karta grafiki AGP - 2 szt. 15) karat grafiki PCI - 1 szt. 16) mysz komputerowa USB/z rolką - 30 szt. 17) mysz komputerowa optyczna PS2/rolką - 30 szt. 18) Mysz komputerowa PS2/z rolką - 20 szt. 19) Mysz komputerowa optyczna USB/z rolką - 12 szt. 20) obudowa aluminiowa 5.25'' - 1 szt. 21) obudowa aluminiowa - 1 szt. 22) przejściówka SATA na IDE - 1 szt. 23) przejściówka SCSASI na IDE - 1 szt. 24) taśmy do HDD ATA - 2 szt. 25) taśma - krótka do HDD - 4 szt. 26) taśma do urządzeń Serial ATA - 2 szt. 27) rozdzielacz zasilania PC - 1 szt. 28) kabel ekranowy USB - 2 szt. 29) kabel ekranowy USB - 20 szt. 30) kieszeń zewnętrzna USB - 1 szt. 31) wentylator 40 mm - 10 szt. 32) wentylator 80 mm - 4 szt. 33) Taśma do FDD - 1 szt. Zadanie nr 12 1) Microsoft Windows XP Home Edition PL - 2 szt. 2) Visio Professional Edition 2003 MVL - 1 szt. Zadanie nr 13 1) Total Comander - 3 szt. 2) Wherelsit - 2 szt. 3) Paint Shop Pro X - 1 szt. 4) ACDSee Power Pack - 1 szt. 5) Steganos Internet Anonym - 1 szt. 6) KaZAlyser - 1 szt. 7) Smart Whois - 1 szt. 8) Corel Draw X.3 - 1 szt. 9) Pinacle - 1 szt. 10) FineReader - 2 szt. 11) Nero Express - 2 szt. Zadanie nr 14 1) mapa cyfrowa EMAP PROFESSIONAL NAWIGATOR MAPA POLSKI - 2 szt. Zadanie nr 15 1) Potęga rozumu.Kurs kreatywnego rozumu - 1 szt. 2) Porusz umysł - 1 szt. 3) Multimedialna encyklopedia PWN - 1 szt. 4) FIFA_06 - 1 szt. 5) GTI_RACING - 1 szt. Zadanie nr 16 1) program antywirusowy 1 szt. (32 licencje) Zadanie nr 17 1) KARTA MIKROPROCESOROWA WRAZ Z LICENCJĄ - 300 SZT. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21i 30;
III.1) Wymagane wadium: Każda składana oferta /obejmująca wszystkie Zadania/ musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 870,00 zł /słownie: dziewięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt złotych/. W przypadku składania ofert częściowych wadium na poszczególne zadania wynosi: Zadanie nr 1 - 1500 zł Zadanie nr 2 - 1200 zł Zadanie nr 3 - 500 zł Zadanie nr 4 - 500 zł Zadanie nr 5 - 4000 zł Zadanie nr 6 - 300 zł Zadanie nr 7 - 200 zł Zadanie nr 8 - 200 zł Zadanie nr 9 - 100 zł Zadanie nr 10 - 400 zł Zadanie nr 11 - 100 zł Zadanie nr 12 - 40 zł Zadanie nr 13 - 100 zł Zadanie nr 14 - 40 zł Zadanie nr 15 - 10 zł Zadanie nr 16 - 80 zł Zadanie nr 17 - 600 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; potwierdzające, że zakres działania podmiotu odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz przynajmniej 1 dostawy wykonanej w okresie ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającej co najmniej wartości zadania lub zadań, na które zostaje złożona oferta w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3. 6. Referencje lub inne dokumenty obejmujące swym zakresem: wartość wykonanych dostaw, dat ich wykonania i odbiorców oraz potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 3 dostawy zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 4 8. Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 2 - wykonawca wypełnia formularz w tych zadaniach na które składa ofertę, pozostałe zaleca się wykreślić, 9. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie np. konsorcjum, spółkę cywilną, Wykonawcy zobowiązani są do: a. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b. dołączenia w/w pełnomocnictwa, złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3, 4 i 7 przez wszystkie podmioty, przy czym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7 podmioty te mogą złożyć wspólnie. 10. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1, 3, 4 Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o jakiekolwiek zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 11 oraz w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 17. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.06.2006, cena - siedziba zamawiającego - 5 zł; za zaliczeniem pocztowym - 5 zł + koszty przesyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.06.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.06.2006, godzina 13:15, Komenda Wojewódzka Policji ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, pok. 29.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





