Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Warszawa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn: Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach
Numer ogłoszenia: 212341 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny , ul. Kredytowa 1A, 00-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8497136, 8280275, 8280276, faks 22 8497136, 8280275, 8280276.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.azs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie ogólnopolskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn: Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Rozbudowa infrastruktury sportowej, rekreacyjnej i rehabilitacyjnej w Akademickim Związku Sportowym - Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego w Wilkasach. Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu dla następujących obiektów: a) Przebudowa wiaty nad boiskiem do koszykówki wraz z nawierzchnią syntetyczną o pow. zabudowy ok. 560 m2 . b) Kompleksowa modernizacja boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy (6 cm wraz z wypełnieniem z granulatu SBR) o pow. 1.860 m2 wraz z wykonaniem drenażu murawy i odwodnienia, piłkochwytów oraz oświetleniem boiska; c) Budowa hali nad kortami tenisowymi o min. pow. zabudowy ok. 660 m2wraz z wykonaniem nowej nawierzchni ze sztucznej trawy umożliwiającej grę w tenisa; d) Remont parkingów, wewnętrznych dróg dojazdowych i chodników z elementami zieleni drogowej o min. pow. 6.600 m2; e) Rozbudowa Akademickiego Związku Sportowego - Centralnego Ośrodka Sportu w Wilkasach o część rehabilitacyjno - rekreacyjną o powierzchni użytkowej ok. 860m2 wraz z wykonanie murów oporowych, wewnętrznych dróg, parkingów i chodników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie - posiadają doświadczenie zawodowe - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu finansowanego ze środków Unii Europejskiej z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do wykonania zakresu prac, określonych w niniejszej SIWZ Wykonawca - Inżynier Kontraktu musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi następujące poniższe warunki. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej jedną osobą, mogącą pełnić funkcję: Kierownika Zespołu posiadającego wyższe wykształcenie techniczne minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Wykonawca przedłoży życiorys potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia technicznego i doświadczenie zawodowe. Kierownik Zespołu musi posiadać znajomość Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych a także doświadczenie jako Kierownik Zespołu w nadzorowaniu wykonania w ciągu ostatnich 3 lat liczonych do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, co najmniej 1 projektu finansowanego z UE o wartości większej od 8 mln złotych. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić życiorys zgodnie z Załącznikiem nr 6. Uwaga: Od Kierownika Zespołu wymagany jest pobyt stały na budowie w okresie realizacji robót budowlanych i montażowych to jest do 30.11.2011r. 2) co najmniej jedną osobą, posiadającą: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor Nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej - musi posiadać, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Musi posiadać znajomość Ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedłoży - życiorys potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia technicznego i doświadczenie zawodowe. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić życiorys zgodnie z Załącznikiem nr 6. 3) co najmniej jedną osobą, posiadającą: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie jw. lub odpowiadające im uprawnienia na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor Nadzoru - inżynier elektryk - musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Musi posiadać znajomość Ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedłoży - życiorys potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia technicznego i doświadczenie zawodowe. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej, wydane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić życiorys zgodnie z Załącznikiem nr 6. 4) co najmniej jedną osobą, posiadającą: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w ustawie jw. lub odpowiadające im uprawnienia na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inspektor Nadzoru - inżynier sanitarny - musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Musi posiadać znajomość Ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedłoży - życiorys potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia technicznego i doświadczenie zawodowe. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w branży elektrycznej, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić życiorys zgodnie z Załącznikiem nr 6. Ww. osoby winny posiadać ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez właściwe Zaświadczenie Kwalifikacyjne rozumie się takie, które zostało wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla ww. specjalności. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b Ustawy Prawo budowlane. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z rozdziałem IX SIWZ) Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie PZP i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania (dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 zamówienia na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu finansowanego ze środków Unii Europejskiej z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ): 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 7, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.azs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademicki Związek Sportowy Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego Ośrodek W Wilkasach, ul. Niegocińska 5, Wilkasy, 11-500 Giżycko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Akademicki Związek Sportowy Centralny Ośrodek Sportu Akademickiego Ośrodek W Wilkasach, ul. Niegocińska 5, Wilkasy, 11-500 Giżycko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Faza realizacji robót budowlanych i montażowych (Nadzór Inwestorski) - 30.11.2011 r. 2) Faza rozliczenia kontraktów - 30.06.2012 r. 3) Okres Zgłaszania Wad - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Nadzór inwestorski nad "Budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Sędziszów"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową przyłączy mediów w Dol. Kościeliskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.