Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Poznań: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki surowców wtórnych na terenie dzielnicy Wilda m. Poznania
Numer ogłoszenia: 212324 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, fax 061 8530842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.city.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki surowców wtórnych na terenie dzielnicy Wilda m. Poznania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na opróżnianiu miejskich pojemników do selektywnej zbiórki surowców wtórnych (tworzywa sztuczne, makulatura, szkło białe, szkło kolorowe) z częstotliwością zapewniającą ciągłą możliwość korzystania z pojemników (niedopuszczenie do przepełnienia pojemnika) na terenie dzielnicy Wilda m. Poznania. Przedmiot zamówienia obejmuje także utrzymanie porządku wokół gniazd pojemników oraz okresowe mycie pojemników. Ustalone sa następujące minmalne wagi pojemnika kwalifikujące opróżnianie jako doknane: tworzywa sztuczne min.40kg/1 pojemnik; makulatura min 200kg/1 pojemnik; szkło białe min220kg/1 pojemnik; szkło kolorowe min 220kg/1 pojemnik. Ilość pojemników podlegajacych usłudze: szkło białe-51; szkło kolorowe-51; makulatura-49; tworzywa sztuczne-51.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2635,00zl.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień aktualne zezwolenie Prezydenta m. Poznania na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. na terenie dzielnicy wykonawca musi posiadać przynajmniej jeden samochód ciężarowy, kontenerowy, wyposażony w dźwig boczny typu HDS - wymagane dokumenty potwierdzające własność wykazanego sprzętu (kserokopie dowodów rejestracyjnych); 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale X pkt.1 i pkt.2 SIWZ oraz terminu i kwot wniesionego wadium metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ DOKUMENTY: a)formularz ofertowy - załącznik nr 2, b)formularz cenowy - załącznik nr 3, c)koncesja na prowadzenie działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. aktualne zezwolenie Prezydenta m. Poznania na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków), o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków), o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g)aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert), h)aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert), i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, tj. wykaz posiadanych samochodów ciężarowych, kontenerowych, wyposażonych w dźwig boczny typu HDS wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi własność wykazanego sprzętu (kserokopie dowodów rejestracyjnych) - załącznik nr 4, j)kopia dowodu wniesienia wadium, k)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2/ OŚWIADCZENIA : oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1 - 4 i art.24 ust.1 - 2 ustawy - załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al.Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, pokój 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al.Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań pokój 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zbuczyn
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Choczewo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sępopol w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.