Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Nowe Miasto: Postępowanie przetargowe Termomodernizacja budynków Nr. sprawy ZP, PN(12 ) 2008 .Nie otwierać przed dniem 08.10.2008 r godz. 12 00 .
Numer ogłoszenia: 212249 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax. 048 6740040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie przetargowe Termomodernizacja budynków Nr. sprawy ZP, PN(12 ) 2008 .Nie otwierać przed dniem 08.10.2008 r godz. 12 00 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie termoizolacji i wymiany części otworów okiennych,drzwi wejściowych w budynkach znajdujących sie na terenie SPZOZ w Nowym-Mieście n.P . W budynkach gdzie projektowana jest wymiana otworów zostaną one wymienione wraz z wykonaniem termoizolacji. Zaprojektowano wykonanie izolacji cieplnej budynków metodą mokrą. Do istniejących tynków zostanie przyklejony i dodatkowo zamocowany kołkami plastikowymi styropian o grubości 8 i 10 cm oraz odpowiedniej długości , następnie przyklejona zostanie siatka oraz wykonana warstwa zabezpieczająca przed wilgocią. Następnie nałożony zostanie tynk akrylowy w kolorach różnych na poszczególnych budynkach wg dokumentacji.Cokoliki i elementy na elewacji wg rysunków w kolorze oberżyny. Wartosc szacunkowa 174.578,45 euro Dane dotyczące powierzchni ocieplanych w poszczególnych budynkach : Szpital 1185,0 m2 ,laboratorium + portiernia - 697 m2, budynek mieszkalny - 198 m2, warsztatow - 314 m 2, hydroforni- 188 m2 , karetek pogotowia - 172 m2. 1.2.Szczegółowy opis zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia zawierają nw. załączniki do niniejszej Specyfikacji: 1)Projekt budowlany - załącznik nr 7 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 8 1.3.Przedmiot zamówienia występuje jako jedno zadanie. 1.4.Roboty prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie. Prace uciążliwe należy wykonywać po godzinach pracy tj. po godz. 1500. 1.5.Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy oraz wyrobów budowlanych dostarczonych przez wykonawcę. Jakość wyrobów budowlanych, które będą wykorzystane do realizacji zamówienia może być weryfikowana przez zamawiającego przed rozpoczęciem prac. 1.6.Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). 1.7.Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. Nr 195 poz.2011). 1.8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów materiałów i urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 1.9.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie miejsca wykonywanych prac oraz zabezpieczenia otoczenia przed zabrudzeniem w trakcie wykonywania robót. Wywóz gruzu odpadów i nieczystości związanych z realizacją zamówienia należy do obowiązków wykonawcy. 1.10.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia otoczenia budynku w sposób wymagany przepisami BHP 1.11.Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.) zwanej dalej (Kodeks Cywilny) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru bezusterkowego wykonania robót. 1.12.Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.) zwanej dalej (Kodeks Cywilny) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. 1.13.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie, w którym mają wykonane być prace będące przedmiotem jego oferty, w celu ewentualnego dokonania we własnym zakresie obmiarów sprawdzających oraz oceny warunków wykonania prac, które mogą wpłynąć na cenę oferty. 1.14.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 08.10.2008 r godz. 11 00. Zamawiający określa wadium na kwotę 6.768,00 PLN (słownie: sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt osiem złotych ). 1.2.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub w inny sposób określony w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu do składania ofert. 1.3.Wadium wnoszone w w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n/P Nr. 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 . 1.4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Pozostałe formy wniesienia wadium określone w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany. 1.5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcom na zasadach określonych w art.46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci wadium nie spełniając warunków zawartych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6.Wykonawca , który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wymaganym terminie ,zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 2.Wykonawcy , o których mowa w pkt 1 mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia tj. robotami budowlanymi ,których było wykonanie termomodernizacji budynków ; 3)Wskażą ,iż dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej legitymującego się aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganych przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych. 4)Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 3.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 2 będzie dokonane na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia). 3.1.Wykonawcy , którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te posiadają błędy zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art 26 ust 3 i 4 ustawy. Nie spełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ,a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1.1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. (Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenie). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert . c)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). 1.2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , składa: a)Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane-referencje - załączniku nr 3 do SIWZ : b)Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym oraz załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ . 1.3.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ,z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Niedostarczenie pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty. 2.Do oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć również: 2.1.KOSZTORYS OFERTOWY- sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ opisów przedmiotu zamówienia i przedmiarów robót . Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej stosując odpowiednio przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego ,obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz U. Nr 130, poz.1389). 2.2.Kserokopię dowodu wpłaty wadium. 2.3.Harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na elementy zadania określone w kosztorysie ofertowym. 3.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 4.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długość okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S P Z O Z ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P.
Opłata 30 .00 PLN .
Warunki i sposób płatności: w kasie Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym konto nr.75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P -budynek administracyjny (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.