eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › Wykonanie systemu monitoringu stacji próżniowo-pompowej oraz sieci 256 zaworów kanalizacji podciśnieniowej w Miasteczku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Miasteczko Śląskie: Wykonanie systemu monitoringu stacji próżniowo-pompowej oraz sieci 256 zaworów kanalizacji podciśnieniowej w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 212237 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasteczko Śląskie , Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 393 80 01, faks 32 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu stacji próżniowo-pompowej oraz sieci 256 zaworów kanalizacji podciśnieniowej w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania systemu monitoringu stacji próżniowo-pompowej oraz sieci 256 zaworów kanalizacji podciśnieniowej w Miasteczku Śląskim. 2. Na przedmiot zamówienia określony w pkt 1 składa się następujący zakres rzeczowy robót: - rewitalizacja tras telemetrycznych zgodnie z normą: N SEP-E-004 Elektroniczne i sygnalizacyjne linie kablowe, projektowanie i budowa, - wykonanie systemu monitoringu pracy 256 zaworów kanalizacji podciśnieniowej, - montaż i instalacja urządzeń telemetrycznych, informatycznych i oprogramowania. 1. Wymogi ogólne odnośnie systemu - System monitoringu pracy zaworów AIRVAC podciśnieniowej sieci kanalizacyjnej oparty o kablową transmisję danych powinien zapewnić zdalną diagnostykę rozszczelnień powstałych w zaworach studni przydomowych, rejestrować statystyki pracy zaworów oraz parametry technologiczne w studniach przydomowych, monitorować pracę Stacji Próżniowo-Pompowej oraz przekazywać dane do komputera panelowego zamontowanego w Stacji Próżniowo-Pompowej jak i do stanowiska dyspozytorskiego w PWiK Tarnowskie Góry przy ulicy Opolskiej 51. Eksploatacja systemu nie może generować dodatkowych opłat pozainwestycyjnych za wyjątkiem kosztów użytkowania łącza xDSL pomiędzy Stacją Próżniowo-Pompową a Internetem. System należy wykonać w oparciu o istniejące okablowanie. 2. Monitory stanów zaworów - Monitory zaworów powinny być montowane za pomocą przeznaczonych do tego celu otworów mocujących istniejących na korpusie zaworu AIRVAC bez ingerencji w działanie dowolnej części zaworu. Cechy funkcjonalne monitora zaworu: - zasilanie: napięciem stałym nie większym niż 33 V, - klasa obudowy: IP68 z odpornością na czynniki biologiczne i chemiczne spotykane w ściekach kanalizacji domowej, - detekcja rozszczelnienia: <5 mm liczona na tłoku głównym zaworu, - lokalny licznik ilości cykli z pamięcią nieulotną (całkowity, na jedną godzinę, na 24 godziny), - lokalny czasomierz dla obliczania czasu rozszczelnienia, - możliwość podłączenia analogowego przetwornika ciśnienia z wyjściem napięciowym 0...2,5 V (zasilanie 3.3V), - pomiar temperatury otoczenia z rozdzielczością nie gorszą od 0,5 °C i dokładnością +/- 1 °C, - lokalny pomiar napięcia zasilającego celem zdalnego diagnozowania uszkodzeń okablowania, - protokół komunikacyjny: ModBus RTU. Monitory zaworów muszą być podłączane do puszek rozdzielczych za pomocą złączy IP68 pozwalających na demontaż monitora bez potrzeby otwierania puszki rozdzielczej. Puszki rozdzielcze (IP68) służą do wykonania połączeń magistral kablowych zasilających monitory zaworów i transmitujące z nich dane. 2. Szafa sterująca Szafa sterująca powinna być zamontowana w Stacji Próżniowo-Pompowej i posiadać na elewacji komputer panelowy z ekranem dotykowym. Jej zadaniem jest zasilanie czterech magistral z monitorami zaworów, prowadzenie komunikacji (zbierania danych) z monitorami zaworów i zbieranie danych z systemów stacji Próżniowo-Pompowej (zgodnie z projektem). Szafę należy wyposażyć w odpowiednią ochronę przeciw-przepięciową zarówno od strony zasilania 230 V AC jak i wyjść magistral zasilających zaworów (zgodnie z projektem). 2.1 Komputer panelowy - ekran: 12-15 cali kolorowy o rozdzielczości minimum 1024x768 pikseli, - pamięć RAM: minimum 512 MB, - pamięć dyskowa: minimum 40 GB, - szybkość procesora: minimum 1,0 GHz jako odniesiona do jednordzeniowego procesora P4 Intel, - interfejsy: 2xUSB, 2xRS232/485, 2xEthernet, 1xWiFi, - system operacyjny: Windows XP Embedded, Windows XP POS, - wykonanie bezwentylatorowe. 2.2 System SCADA - a) z całkowicie polskim: interfejsem, systemem pomocy, dokumentacją; b) łączący się z obiektowymi serwerami OPC, źródłami plikowymi i DDE (NetDDE) oraz komunikujący się ze specjalizowanymi serwerami archiwizującymi SQL; c) dokładność wewnętrznego przetwarzania danych: liczby podwójnej precyzji zmiennoprzecinkowe; d) przystosowany do pracy sieciowej; e) posiadający wbudowany wewnętrzny język programowania klasy visual; f) pracujący pod kontrolą systemu Windows XP Embedded, Windows XP POS. 2.3 Monitoring parametrów Stacji Próżniowo-Pompowej - Należy wykorzystać sygnały (styki bezpotencjałowe) obecne na listwie zaciskowej szafy sterującej Stacją Próżniowo-Pompową: - praca pompy próżniowej: 3 pompy, - praca pompy tłocznej: 2 pompy, - awaria ogólna: 1 sygnał, - niskie podciśnienie: 1 sygnał, - awaria zasilania: 1 sygnał, - otwarcie drzwi wejściowych: 1 sygnał, Dodatkowo należy monitorować cztery sygnały analogowe 4...20 mA pochodzące od przetworników ciśnienia zamontowanych po zasuwach odcinających na wyjściu. System musi umożliwiać zdalne wysterowanie jednego sygnału wyjściowego (styk bezpotencjałowy) służącego do potwierdzania alarmów powstałych w systemie szafy sterującej Stacji Próżniowo-Pompowej. 2.4 Monitoring parametrów przepompowni P6 - Obok Stacji Próżniowo-Pompowej znajduje się przepompownia P6. Należy dołączyć do systemu następujące sygnały: - praca pompy: 2 pompy, - awaria ogólna: 1 sygnał, - awaria zasilania: 1 sygnał, - otwarcie drzwi AKP: 1 sygnał. 2.5 Przesył danych - Systemy informatyczne zabudowane w Stacji Próżniowo-Pompowej podłączone zostaną do Internetu w technologii xDSL. W zakresie Wykonawcy jest jedynie dostawa odpowiedniego routera xDSL lub Ethernet służącego do zarządzania ruchem wchodzącym i wychodzącym. 3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie wszelkich prac budowlanych mających na celu rewitalizację uszkodzonych odcinków okablowania, uzyskanie wymaganych decyzji i przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz kosztorys ślepy, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji i są jego integralną częścią.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów telemetrycznych wykonanych przy zastosowaniu systemów SCADA i transmisji danych w sieciach TCP/IP na łączną kwotę 300.000,00 zł (brutto), - co najmniej trzy aplikacje SCADA w sektorze wodno-kanalizacyjnym bez względu na kwotę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada: - certyfikat imienny (minimum dla 1 osoby) lub certyfikat dla firmy poświadczający posiadanie kwalifikacji w projektowaniu i wdrażaniu systemów SCADA

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; 2) wypełniony formularz oferty; 3) kosztorys ofertowy szczegółowy, opracowany na podstawie wszystkich pozycji określonych w kosztorysie ślepym dla każdego rodzaju robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ceny ofertowej: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki; - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym; 2) terminu realizacji zamówienia: - w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie stkutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; - w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, i ile czas wstrzymania robót ich zakres będzie skutkowac wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; - jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy; - w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji; - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, itp.; - w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych; W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian. Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie. 4) osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy. 5) podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.