eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Dostawa i montaż drzwi technicznych przeciwpożarowych dla DPS Lubsko



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Lubsko: Dostawa i montaż drzwi technicznych przeciwpożarowych dla DPS Lubsko
Numer ogłoszenia: 212210 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, fax 068 4574110.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka orgaznizacyjna powiatu.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż drzwi technicznych przeciwpożarowych dla DPS Lubsko.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: drzwi techniczne przeciwpożarowe laminowane (dostawa +montaż) (pkt.1-5 DPS Lubsko ul. Pokoju 1a, pkt.6-13=> DPS Lubsko ul. Zamkowa 27) 1. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, klamką antypaniczną, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 100x200 szt 1 prawe 2. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, klamką antypaniczną, z zamkiem patentowym, w kolorze białym, o wym 110x200 szt 1 lewe ( wymiar w świetle przejścia) 3.Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym,o wym 100x200 szt 1 lewe + 4 prawe 4. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym, o wym 80x200 szt 1 lewe + 1 prawe 5. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 70x200 szt 1 lewe + 1 prawe 6. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, klamką antypaniczną, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 100x200 szt 1 prawe + 1 szt lewe 7. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, klamką antypaniczną, z zamkiem patentowym w kolorze białym o wym 90x200 szt 1 prawe 8. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 100x200 szt1 lewe + 2 szt prawe 9. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 100x200 szt2 lewe + 2 szt prawe 10.Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 90x200 szt 2 lewe + 2 szt prawe 11. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, klamką antypaniczną, z zamkiem patentowym, w kolorze jasny buk o wym 110x200 szt 3 lewe (wymiary w świetle przejścia) 12. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze jasny buk, o wym 90x200 szt 3 lewe + 1 szt prawe 13. Drzwi jednoskrzydłowe EI 30 z samozamykaczem, z zamkiem patentowym, w kolorze białym o wym 90x 200 szt 2 lewe Wyjaśnienie: podane powyżej wymiary np.: 100x200 - należy odczytać jako wymiar typowych drzwi 100 , odpowiednio należy odczytać wymiary innych drzwi wyżej wymienionych z wyjątkiem drzwi 110 x 200 , gdzie są to minimalne wymiary światła przejścia przez drzwi.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 20.31.20.00 - Drzwi drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, t.j: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t.j: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia, b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania (art.24 ust.1 i 2 ustawy). Sposób oceny spełniania warunków : spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a.wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do SIWZ, b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, c. parafowany wzór umowy - z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. w przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo określone w pkt.8.6.2 SIWZ g. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, h. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty , o których mowa w lit.b,d i e przedstawia każdy z wykonawców . Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, i. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt.8.1 d,e (SIWZ) składa się dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty , o których mowa wyżej tiret 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 przed upływem terminu ofert. Pozostałe dokumenty - tiret 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko ul. Zamkowa 27, Pokój Kadr..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.