eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku, ul. Sienkiewicza



Ogłoszenie z dnia 2006-04-24

POZYCJA 21213

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku, ul. Sienkiewicza

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku, do kontaktów: Krzysztof Fleming, Wiesław Malczewski, Plac Narutowicza 4, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625244 w. 219, fax 2625244 w. 219, e-mail: so.plock.gosp@plock.home.pl, www.soplock.bip.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku, ul. Sienkiewicza. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia są: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Płońsku przy ulicy Sienkiewicza wraz z zagospodarowaniem terenu, w zakresie następujących robót: a) Budynek Sądu - Wykonanie nowego budynku Sądowego. Budynek jest całkowicie podpiwniczony i posiada III kondygnacje nadziemne. Dach dwuspadowy pokryty dachówką. Konstrukcja budynku wylewana słupowo-płytowa, ściany murowane z pustaków ceramicznych. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wod-kan, c.o., wentylację mechaniczną, elektryczną, niskoprądową, SAP, SSW i KD oraz telewizję przemysłową. Obiekt wyposażono w windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada kubaturę 17.000,00 m sześc. oraz powierzchnię użytkową 3.711,70 m kw., b) Budynek gospodarczy - Wykonanie nowego budynku gospodarczego. Budynek jest parterowy, niepodpiwniczony. W budynku znajduje się magazyn gospodarczy oraz śmietnik. Obiekt posiada instalację elektryczną. Ściany murowane z pustaków ceramicznych, dach dwuspadowy pokryty dachówką. Budynek posiada kubaturę 330,00 m sześc. oraz powierzchnię użytkową 52,45 m kw., c) Zagospodarowanie terenu a. Wykonanie nowych przyłączy: wod-kan, kanalizacji deszczowej, c.o., elektrycznej i telefonicznej b. Wykonanie dróg, parkingów i chodników o nawierzchni z kostki brukowej oraz kostki ECO c. Wykonanie nowego ogrodzenia oraz bram wjazdowych na teren d. Wykonanie oświetlenia terenu, zieleni oraz małej architektury Powierzchnia działki objętej opracowaniem wynosi 5.707,00 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Płońsk, ul. Sienkiewicza. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR, poniżej 5 000 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 300 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 22 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r nr 19 poz. 177 z późn. zm.) tzn.: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat tzn. 2001-2005 dwie roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami - uprawnienia nie krócej niż 5 lat - do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, drogowej i telekomunikacyjnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz 3 letnie doświadczenie przy podobnych robotach, 4. posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat od stycznia 2003 do grudnia 2005, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości min. 100 osób w każdym roku, 5. posiadają następujący potencjał techniczny: - samochody ciężarowe min. 5 szt., - koparka min. 1 szt., - żuraw stacjonarny min. 1 szt., - dźwig samojezdny min. 1 szt., - rusztowania systemowe min. 1000 m kw., - deskowanie systemowe min. 500 m kw., 6. uzyskali w dwóch z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, roczny wskaźnik płynności szybkiej WPII (za każdy rok) nie mniejszy niż 1,0 gdzie: WPII = (Aktywa obrotowe - Zapasy - Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe) / Zobowiązania krótkoterminowe 7. uzyskali za ostatnie trzy lata obrotowe, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, łączne przychody ze sprzedaży produktów powyżej 40 mln zł., 8. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż wartość ofertowa, 9. posiadają środki własne lub zdolność kredytową na minimum 3 mln zł. Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy prawo zam. publ. w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od wykonawców, należy przedstawić następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2001-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 15 mln zł., z podaniem nazwy, adresu i telefonu zamawiającego, opisu wykonanych robót wraz z ich zakresem, terminu rozpoczęcia i zakończenia robót, wartości zrealizowanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, drogowej i telekomunikacyjnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje (uprawnienia, staż pracy, dokonania zawodowe, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, ubezpieczenie OC), aktualne na dzień składania ofert oraz zakres wykonywanych przez nich czynności, a także informacji o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat od stycznia 2003 r. do grudnia 2005 r., a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, 8. wykaz posiadanych, niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 9. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk, zapasy oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy, 10. zaświadczenie banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. oświadczenie, że wszystkie roboty wykona sam lub wykaz podwykonawców i zakresu prac przewidzianych do wykonania przez nich, 13. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, 3, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13 oraz 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 9 muszą być złożone przez każdego wykonawcę, natomiast warunki wymienione w pkt. 6, 7, 8, 10 mogą spełniać łącznie; w przypadku pkt. 11 dokumenty muszą złożyć wszyscy przy czym suma ubezpieczenia ma być wyższa od ceny ofertowej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.06.2006, cena - 300,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 11:15, Sąd Okręgowy w Płocku, Plac Narutowicza 4 pok. 106.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.