eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi pralnicze na potrzeby jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Szczecin: Usługi pralnicze na potrzeby jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 212129 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze na potrzeby jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych na potrzeby jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ określający m.in. jednostkę, jej lokalizacje, rodzaj asortymentu, jego ilość oraz termin świadczenia usług. Szczegółowy opis w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póz. zm.) - zwaną dalej upzp - co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 upzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 2 poprzez złożenie dokumentów wskazanych niżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek w oparciu o obowiązujące przepisy upzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp wykonawca obowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b), aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a), przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 upzp wykonawca przedkłada zamawiającemu łącznie: a) dla Zadania nr 1 wykazu usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed dniem 17.11.2009 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie) przynajmniej jednej usługi pralniczej o wartości 120.000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) zbliżonej zakresem do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonywanych na rzecz szkół wyższych lub innych placówek z infrastrukturą hotelową (bursy, internaty, hotele, itp.) z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz nazwy odbiorcy usługi. Oświadczenie należy złożyć według Wykazu usług zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. b) dla Zadania nr 2, 3, 4, 5 wykazu usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w całym okresie prowadzonej działalności) przynajmniej jednej usługi pralniczej zbliżonej zakresem do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonywanych na rzecz szkól wyższych lub innych placówek z infrastrukturą hotelową (bursy, internaty, hotele, itp.) z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz nazwy odbiorcy usługi. Oświadczenie należy złożyć według Wykazu usług zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. c) Do wykazu usług wskazanych w pkt. a) i b) należy dołączyć dokumenty (np. referencje lub inny dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej usługi, z którego wynikać będzie, iż została ona wykonana należycie) potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt a) i b) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie, a w odniesieniu do usług wykonywanych - dokumenty potwierdzające, że są one należycie wykonywane. Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póz. zm.). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 upzp, art. 22 ust. 1 upzp oraz nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 upzp, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.