Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Wolsztyn: Przebudowa drogi powiatowejn r 3816P Świętno - Łupice odcinek ulicy Łupickiej w Świętnie od km 0+000 do 0+080
Numer ogłoszenia: 212092 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Przemysłowa 9, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3471670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowejn r 3816P Świętno - Łupice odcinek ulicy Łupickiej w Świętnie od km 0+000 do 0+080.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3816P Świętno - Łupice odcinek ulicy Łupickiej w miejscowości Świętno od km 0+000 do km 0+080 W zakres robót wchodzi: - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową - 54,0 t - skropienie podbudowy emulsją asfaltową 400,0 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej o gr. 5 cm - 400,0 m2, - wykonanie studzienki ściekowej wraz z przykanalikiem - roboty ziemne - plantowanie poboczy - 160,0 m2 Zakres robót szczegółowo opisany jest w Rozdziale V Przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. a ponadto: -Spełniają kryteria określone w punkcie 4. SIWZ, -Udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: -Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli inne ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - realizacja jako główny wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji, -wykonawca musi posiadać właściwie wykwalifikowany personel do zatrudnienia na niżej wymienionych stanowiskach: a) kierownik budowy- wymagane: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, -wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), - Aktualne zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (minimum trzy), odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wg załącznika nr 2. - wykaz pracowników nadzoru zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Budowlanej), - wg załącznika nr 3. - dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia, wartość robót) - o ile dotyczy, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wolsztynie ul. Przemysłowa 9 64-200 Wolsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wolsztynie ul. Przemysłowa 9 64-200 Wolsztyn pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Remont drogi gminnej 600126K w m. Celiny i Władysław w km 0+000- 1+030
- Remont drogi gminnej nr 292984K Frycowa - Popardowa Wyżna w km 2+116 do km 2+154 oraz w km 2+156 do km 3+090
- Remont przepustów na terenie RDW Olecko w 2025r.
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników - 4 części.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Szkolna
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.