eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Bralin: Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno
Numer ogłoszenia: 212065 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168591 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno polegająca na wybudowaniu kolektora tranzytowego tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE średnicy DN 150 mm o dł. ok. 6,5 km na trasie od Bralina do Kępna wraz z wykonaniem kompletnej przepompowni ścieków oraz włączenie wybudowanego obiektu do eksploatacji. 1.2 Zakres robót: - Kolektor tłoczny DN 150mm PE 100, SDR17 dł. 6449 mb, , - Kolektory grawitacyjne PVC DN 200 dł.35 mb, , - Kompletna przepompowni ścieków 1 szt. (polimerabeton fi 2000 mm H=4,93m, pompy 2x 24,45 kW) w tym zagospodarowanie i wyposażenie terenu przepompowni, przyłącze kablowe WLZ. . 1.3. Zamówieniem objęte są również: 1) zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione - wg wymogów Prawa budowlanego, oraz zapewnienie kierowników robót, jak określono w § 6 ust.1, 2 umowy, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy na każdym jej etapie, w tym: wytyczenie obiektu w terenie, wskazanie granic gdyby zaszła taka konieczność, inwentaryzacja powykonawcza, sporządzenie map do celów projektowych na potrzeby opracowania projektu budowlanego zamiennego, gdyby zaszła taka konieczność, 3) uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót przypadających w pasie dróg publicznych oraz terenów zamkniętych: w pasie drogi krajowej (przecisk), w pasie drogowym dróg powiatowych, w pasie drogi gminnej w Kępnie (przekop), na terenie kolejowym PKP, oraz uregulowanie wszelkich opłat naliczanych z tego tytułu, 4) zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a w razie konieczności opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, 5) odtworzenie nawierzchni wszelkich dróg, chodników, parkingu do stanu poprzedniego, 6) dopełnienie wszelkich zaleceń, czynności, powiadomień wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych, 7) przeprowadzenie : * wszelkich wymaganych badań zagęszczenia gruntu i podłoża, * wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, * rozruchu technologicznego przepompowni ścieków, * wszelkich robót i czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownię), 8) jeżeli zaszłaby taka konieczność - opracowanie projektu budowlanego zamiennego i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę (w części, w której dokonuje się odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, niezależnie od przyczyn takich odstępstw), w tym ponowne uzgodnienia i zezwolenia, których konieczność uzyskania wynikła z powodu odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 10) przeprowadzenie w imieniu inwestora czynności zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Kępnie i odbioru zgodnie z art. 54, 57 Prawa budowlanego, a gdyby zaszła taka konieczność uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1.4. Przy realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do 1) wykonania wszelkich robót budowlano-montażowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 2) przy wykopach na terenie pól i łąk: zdejmowania warstwy ziemi humusowej na odkład, przy zasypkach odtworzenie wierzchniej warstwy humusowej, 3) wywóz nadmiaru urobku poza teren placu budowy, 4) kompletne zagospodarowanie i wyposażenie przepompowni ścieków, 5) włączenia wybudowanego odcinka w istniejącą sieć kanalizacyjną po obu stronach -zgodnie z projektem. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. . 1.6. W terminie do dnia 30 listopada 2012 roku Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przerobu robót budowlano-montażowych wynikających z niniejszej umowy (i umożliwiających wystawienie faktury) na kwotę co najmniej 800.000.,-zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) netto. . 1.7. Roboty budowlane będzie można rozpocząć po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę. Zamawiający złożył wniosek o udzielenie pozwolenia w dniu 19.07.2012r. Przewidywany termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę - ok. połowy września 2012r. Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego jeżeli w tym terminie nie będzie posiadał pozwolenia na budowę. Jeżeli Zamawiający nie uzyska prawomocnego pozwolenia na budowę w terminie do dnia 01.10.2012r. możliwe są zmiany umowy - jak określono w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. 1) termin zakończenia wszelkich robót budowlanych - nie dłużej niż pięć miesięcy licząc od daty zawarcia umowy i daty uprawomocnienia się pozwolenia na budowę, 2) termin ukończenia wszelkich procedur odbiorowych, przeprowadzenia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym ukończenia czynności odbiorowych, których mowa w §1 ust.4 pkt 10 - do dnia 30 kwietnia 2013r. - z zastrzeżeniem pkt B.2.7. SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane M.WAWRZYNIAK, ul. gen. Władysława Sikorskiego 41b, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1328464,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1066168,99

  • Oferta z najniższą ceną: 869000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2610980,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.