Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Otyń: Remont dachu i elewacji budynku Urzędu Gminy w Otyniu
Numer ogłoszenia: 212062 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń, Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 3550215 w. 36, fax 068 3550214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynku Urzędu Gminy w Otyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - rozbiórka pokrycia z dachówki i karpiówki podwójnie - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rur spustowych - z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie elementów wieźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat do 24 cm - rozebranie elementów wieźb dachowych - deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe POKRYCIE DACHU - pokrycie dachów nie deskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręcaniem wkrętami - ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii - pokrycie dachów nie odeskowanych dachówką ceramiczną z otworami z przykręceniem wkrętami, impregnacją, przycięcie i przybicie kontrłat - pokrycie dachów dachówką karpiówka ceram. w koronę - dodatkowe nakłady do pokryć z dachówek przy oknach owalnych o szer. do 3 m przy kryciu dachówką podwójnie - dodatkowe nakłady do pokryć z dachówek przy oknach owalnych o szer. do 3 m za nadbicie łat i pokrycie papa przy kryciu dachówką podwójnie - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - montaż prefabrykowanych rynien dachowych z cynku półokrągłych o śr. 18 cm - - montaż prefabrykowanych rynien dachowych z cynku - zbiorniczki przy rynnach - montaż prefabrykowanych rur spustowych z blach z cynku okrągłych vo śr. 15 cm - deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej - okapy ELEWACJE - odbicie tynków zewn. z zapraw cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, plastrach o pow. odbicia ponad 5m2 - osłony okien folia polietylenowa - tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ścianach płaskich i pow. poziom. (balkony i loggie) wyk. ręczne - tynki zwykłe kat II na ościeżach o szer. do 15 cm wyk ręczne - tynki zewn. nakrapiane cementowe na ościeżach o szer. do 15 cm wyk. ręczne - tynki zewn. nakrapiane cementowe na ścianach płaskich i pow. poziom. 9balkony i loggi) wyk. ręczne - malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową (lsposan), (lsposil) - zewn. bonie prostok. w tynku szlachetnym - daszki ochronne ciągłe wolnostojące nad przejściami dla pieszych i konstrukcji drewnianej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują w swoim zespole osobą z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wymagane minimum: osoba z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej, osoba ta powinna posiadać aktualny wpis do izby inżynierów; do oferty należy dołączyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego danej osoby oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; f) harmonogram rzeczowo - finansowy przebiegu realizacji zadania. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. b) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Dokument, o którym mowa w ppkt 2) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ppkt 3 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Otyniu , ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Otyniu , ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Remont budynku szatniowego przy boisku sportowym w m. Wysoka
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- Modernizacja budynku zabytkowego Ratusza w Skawinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.