Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Piła: BUDOWA CHODNIKA I PARKINGU PRZY DRODZE POWIATOWEJ KOSZTOWO - RZĘSZKOWO
Numer ogłoszenia: 212062 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.powiat.pila.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA I PARKINGU PRZY DRODZE POWIATOWEJ KOSZTOWO - RZĘSZKOWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika i parkingu przy drodze powiatowej Kosztowo - Rzęszkowo. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Długość przewidzianego do budowy chodnika wynosi 470 m, szerokość 1,5 m. obiekt zlokalizowany jest w m. Kosztowo, po prawej stronie drogi powiatowej w kierunku m. Rzęszkowo. Zaprojektowana nawierzchnia chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, na zjazdach z kostki betonowej grubości 8 cm, na podbudowie z betonu grubości 10 cm. Zatoka postojowa z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonu gr. 10 cm. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji projektowej i wykonawczej załączonej do SIWZ. Na podstawie przedmiaru robót (zał. nr 5 do SIWZ) należy sporządzić kosztorys ofertowy do oferty. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2. Gwarancja na wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 3. Warunki zapłaty 3.1. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. 3.2. Termin zapłaty faktur - 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.3. Zapłata ostatniej faktury uwarunkowana jest bezusterkowym odbiorem całości robót. 3.4. Zamawiający dysponuje do końca 2008 r. środkami finansowymi w wysokości 52 070 zł brutto. W związku z powyższym w harmonogramie robót i płatności (załącznik nr 7 do SIWZ) należy uwzględnić to uwarunkowanie. 4. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych. Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie i wartości jak stanowi przedmiot zamówienia. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - równiarka - zagęszczarka - piła do cięcia betonu - koparka - środki transportowe. 5. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie zasobów finansowych lub zdolności kredytowej w minimalnej wysokości 250.000 złotych. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ- Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego)lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 4. Informacja na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - uprawnienia budowlane wykonawcze i aktualne zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 5. Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 - Wykaz sprzętu. 6. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.5. a) SIWZ. 7. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy. Harmonogram robót i płatności - załącznik nr 7 do SIWZ..
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Piła
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Rozbiórka istniejącego placu zabaw, budowa placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Rewaloryzacja zabytkowego parku wokół ruin Dworu Kossaków w Górkach Wielkich
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1268C SEROCK-STRONNO NA ODCINKU CA 1,6 KM
- Budowa drogi dla rowerów na odcinku od ulicy Sosnowej do kładki rowerowej nad rzeką Olza w Pogwizdowie
- Zagospodarowanie turystyczne terenu w miejscowości Droginia
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





