eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Lublin: Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS
Numer ogłoszenia: 212035 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie , ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Etap I - dostawa oraz instalacja 10 aplikacji typu klient, 10 kompletów (login i hasło) umożliwiających dostęp do systemu poprzez aplikację WWW oraz sprzętu wykorzystywanego bezpośrednio do koordynowania oraz nadzorowania akcji zimowego utrzymania na terenie miasta Lublin przy użyciu dostarczonych aplikacji, szkolenie w zakresie obsługi aplikacji typu klient oraz poprzez aplikację WWW dostarczonego oprogramowania. 2. Etap II - montaż urządzeń GPS oraz czujników pługowania i posypu na 41 pojazdach w firmach świadczących usługi zimowego utrzymania, szkolenie kierowców w obsłudze zamontowanych urządzeń oraz dwukrotne, w każdym sezonie zimowym, wykonanie przeglądu wraz z konserwacją zamontowanych urządzeń. 3. Etap III - dzierżawa kompletnych urządzeń GPS oraz czujników pługowania i posypywania, ich demontaż po zakończonym sezonie zimowym oraz ponowny montaż przed rozpoczęciem kolejnego sezonu i ponowny demontaż po jego zakończeniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 51.24.00.00 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie min. 3 zadań w zakresie dostawy, montażu i wdrożenia systemu monitoringu pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu dróg opartego na technologii GPS, lub w zakresie dostawy i wdrożenia systemu monitoringu pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu dróg opartego na technologii GPS, lub w zakresie montażu i wdrożenia systemu monitoringu pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu dróg, opartego na technologii GPS, o łącznej wartości 150 000,00 zł brutto, zawierających łącznie w 3 zadaniach montaż optycznych czujników posypu, montaż czujników położenia pługa, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Formularz wyceny ofertowej 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca, w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) zmiana kwot podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt 1. dopuszczalne są na następujących warunkach: ad. lit. a) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pok. 9 po okazaniu dowodu wpłaty 5 zł na konto: 27124015031111001040201730 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: a) p. Iwona Marchel - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i pok. nr 103 telefon 81-466-25-78. b) p. Dariusz Strzałkowski - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i pok. nr 5 telefon 81-466-57-66. 2. W zakresie procedury: p. Paweł Czarnecki - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10. 2. Termin wykonania zamówienia - 30.04.2014 r. w tym: Etap I -7 dni od daty podpisania umowy. Etap II - 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. Etap III - w terminie od 01.11.2012 r. do 30.04.2013 r. oraz od 01.11.2013 do 30.04.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.