eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałołękaBudowa roślinno - glebowej oczyszczalni ścieków w Pęcławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Białołęka: Budowa roślinno - glebowej oczyszczalni ścieków w Pęcławiu
Numer ogłoszenia: 212030 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, fax 076 8317033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.peclaw.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa roślinno - glebowej oczyszczalni ścieków w Pęcławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, związanych z technologią oczyszczalni roślinno - glebowej oraz adaptacją i rozbiórką istniejącej oczyszczalni mechanicznej Bioblok MU-200 w tym: a) roboty przygotowawcze (pomiary, karczowanie drzew i krzewów, oczyszczenie terenu, usunięcie humusu pod oczyszczalnie roślinno-glebową)- 6,80ha; b) wykonanie drogi dojazdowej do budynku gospodarczego oczyszczalni oraz zlewni ścieków surowych-550m2, c) wykonanie drogi dojazdowej do oczyszczalni roślinno - glebowej wraz z placem manewrowym - 490m2; d) pola irygacyjne - pow. łączna 5,17ha kaźde z poletek o pow.660 do 1090m2 , obsiane trawą i obsadzone drzewamiw ilości 6 szt. na 1000m2, poletka ze wszystkich stron ograniczone grobelkami ziemnymi o wymiarach: szerokość w koronie 0,40m , wysokość 0,40m oraz nachyleniu skarp 1:1,5 - 60szt.; e) studnia rozpręźająca z kręgów betonowych i źelbetowych o ś®. 1500m , głębokość 3m - 1szt.; f)wykopy pod rurociągi i kanały oraz sieć drenarską - opisane poniżej w poz. od g.) do k.) - 3 150m3; g) rurociąg tłoczny z komory zlewnej i zbiorników retencyjnych do oczyszczalni roślinno-glebowej wykonany z rur kielichowych PCV - UPN6 o śr. 160mm i długości 978,0m , przepustowość Q= 0,034m3/5 - 979mb; h) kanał zasilający ( doprowadzający ścieki) na poletka osadowe o szer. 0,3m wysokości 0,5m i długości 360,0m , budowany z elementów źelbetowych,przepustowość Q=0,034M3/5 - 360mb; i) kanał wprowadzający ścieki na poletka osadowe o szerokości 0,5m, wysokości 0,5m i długości 240,0m budowany z elementów źelbetowych -240mb; j) sieć drenarska - sączki z PCV o śr. 80mm w otulinie geowłókniny ułoźone na głębokości minimalnej 0,70m pod powierzchnią terenu ze spadkiem nie mniejszym niź 0,15% oraz zbieracze wykonane z rurociągów z otuliną z włókna kokosowego - 5 224mb; k) studzienki rewizyjne na trasie zbieraczy sieci drenarskiej umieszczone na kaźdym załamaniu trasy i w odcinkach prostych w odległości nie mniejszej niź 50m , o śr. 315mm , głębokość do 2,0m - 17szt.; l) rozplantowanie ziemi, wyrównanie terenu oczyszczalni roślinno-glebowej - 1kpl; m) wykonanie wylotów drenarskich W-1 o śr. 20cm - 1 wylot; n) wykonanie i montaź zastawek z PEHD na kanałach wlotowych na poletka irygacyjne - 62szt.; o) pizometry skrzynkowe otwarte w skrzynce drewnianej- 8szt.; p) remont i modernizacja komory zlewnej oraz 2 komór retencyjnych ścieków surowych; komora zlewna o pojemności 2,0 m3; komory retencyjne : śr. 4500mm, głębokość 2,8m, pojemność uźytkowa kaźdego zbiornika 24,0 m3 - 3szt.; q) zakup i montaź pompy wirowej odśrodkowej zatapialnej K-156 firmy PUMPEX w komorach retencyjnych ścieków surowych na terenie starej oczyszczalni , wydajność pompy Q=0,034M3/5 przy wysokości tłoczenia H=15,0m (wyposażenie kwasoodporne) - 2szt.; r) remont budynku gospodarczego na terenie oczyszczalni mechanicznej Bioblok MU-200 i dostosowanie do warunków pracy nowej oczyszczalni - 150m2; s) poletka osadowe do neutralizacji osadu zgromadzonego w komorach retencyjnych ścieków surowych - 2m; t) demontaź starego ogrodzenia - 1kpl.; u) budowa nowego ogrodzenia z siatki ocynkowanej o wysokości 1,5m, rozpiętej na słupkach stalowych o śr. 50mm, z furtką wejściową oraz bramą wjazdową na terenie oczyszczalni - 276mb; v) roboty rozbiórkowe oczyszczalni Bioblok M 200 - 1kpl: w) rozruch technologiczny nowowybudowanej oczyszczalni ścieków wraz z pobraniem próbek i wykonaniem wymaganych badań, z udziałem przedstawiciela PIŚ na wylocie oraz opracowanie sprawozdania na podstawie uzyskanych wyników badań, z dokonanego rozruch technologicznego. oraz opracowanie projektu budowlanego i organizacji ruch w czasie prowadzenia robót budowlanych na: włączenia się do drogi powiatowej z zaprojektowanymi drogami dojazdowymi do istniejącej oczyszczalni ścieków i roślinno-glebowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 40.000,00 złotych, słownie : czterdzieści tysięcy złotych. 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Głogowie, - Nr rachunku : 57864600080000002594020004 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa roślinno-glebowej oczyszczalni ścieków w Pęcławiu. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 27 listopada 2007r, do godz. 10.00 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : 2.1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wartości nie mniejszej niż 1 000.000, zł. każda, 2.2.dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji : a) Kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, b) Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. c) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjalności w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, elektrycznych i budowlanych. 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : 4.1. w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie 4.2posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie wykonywania robót budowlanych. 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2) dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3) dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4) posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, B. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, wraz z załącznikami nr 1,2 i 3 2. Wzór umowy nr 342/6/07 , akceptowany na każdej stronie przez osobę (-by) prawomocne, z wypełnionym zał. Nr 1 - harmonogram rzeczowo -finansowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawu Pzp (zał. 1 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego (zał. Nr 2 do form. oferty). 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia, w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie (min. 700.000,00zł.), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do form oferty). 9. Rachunek zysków i strat, za I pólrocze 2007, 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. 13. Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, czynników produkcji tj. Ko (wraz z Kz), rbh, Z. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.peclaw.sbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęcław Pęcław 28 67-221 Białołęka.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Pęcław pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.