Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Poddębice: Budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 212016 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Poddębic , ul. Łódzka 17/21/105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax. 043 6783995.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gmina.poddebice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę stacji uzdatniania wody w Poddębicach. Głębinowe ujęcie wody w Poddębicach składa się z trzech studni wierconych o zatwier-dzonych zasobach w kategorii B równe 146 m3/h przy depresji 6,4 do 8,0 m. Ujmują one górnokredowe warstwy wodonośne a woda w nich wymaga uzdatniania ze względu na okresowe ponadnormatywne ilości żelaza oraz manganu. Rozwiązania projektowe. -podstawą funkcjonowania wodociągu grupowego będzie istniejąca SUW w Poddębicach, którą należy poddać modernizacji i rozbudowie o blok uzdatniania wody; - wodociąg zasilany będzie z istniejących trzech studni w Poddębicach; - zakłada się równoległą pracę wszystkich trzech poddębickich ujęć w ramach zatwierdzonych zasobów wodnych; - system podawania wody do sieci będzie dwustopniowy i w uproszczeniu wyglądać będzie następująco: ujęcia głębinowe - blok uzdatniania - zbiornik wody czystej - pompy sieciowe - sieć wodociągowa rozdzielcza. Projekt powinien obejmować: - stację uzdatniania wody, - modernizację i rozbudowa budynku SUW, - pompownię II stopnia, - odprowadzenie wód popłucznych, - zasilanie, automatykę i monitoring Wydajność bloku uzdatniania wody powinna zapewniać wymagane parametry uzdatniania wody przy wydajności jaką posiada ujęcie głębinowe czyli 146 m3/h. Gabaryty urządzeń bloku uzdatniania wody należy dobrać na podstawie najbardziej niekorzystnych wyników badań technologicznych wody wykonanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach oddzielnie dla każdej studni. Projekt winien zakładać: - pełną automatykę pracy urządzeń bloku uzdatniania wody, - załączanie operacji płukania filtrów na podstawie pomiaru ilości przefiltrowanej wody lub różnicy ciśnień przed i po filtrze, - stałą kontrolę zawartości żelaza i manganu w wodzie podawanej do sieci, - automatyczne, pompowe opróżnianie odstojnika popłuczyn. Projektowana pompownia sieciowa winna podać do sieci maksymalny pobór godzinowy wody wynoszący 230 m3/h, przy utrzymaniu stałego ciśnienia na wejściu do sieci 175,00 mnpm. Ze względu na specyficzną konstrukcję istniejącego zbiornika wyrównawczego blok pompowy winien być zaopatrzony w pompę do zalewania systemu. Blok zasilania i automatyki SUW winien być w pełni zautomatyzowany, obsługa ograniczona do niezbędnego minimum, monitoring SUW z przesyłem danych i wizualizacją pracy na dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. Projekt powinien przewidywać możliwość zasilania awaryjnego z istniejącego stacjonarnego agregatu prądotwórczego. Przy projektowaniu modernizacji bloku monitoringu należy uwzględnić rozwiązania funkcjonujące obecnie. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo-kosztorysowej -uzyskanie w imieniu Inwestora niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania, -opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowych sieci, - projekt budowlany (4 egz.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUD, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -projekt wykonawczy (3 egz.) który powinien uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych, - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. - opracowanie kosztorysu inwestorskiego i tzw. ślepego- po 2 egz. Wykonawca ponosi koszty wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, itp. Forma opracowania: Dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie ogólnodostępnym ( pdf, doc.) dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Inne dane i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia. 1. Części składowe dokumentacji technicznej winny spełniać wszelkie wymogi obowiązującego rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. z 16.09.2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm). 2. Projekt budowlany winien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia i opinie, na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł uzyskać decyzję pozwolenia na budowę oraz realizować roboty budowlane. 3. Wykonawcę obowiązuje uzyskanie w imieniu Inwestora niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, których potrzeba wyniknie w trakcie projektowania. 4. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r.w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 139). 5. Do projektów budowlanych należy załączyć: - kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych (projektowych) oraz aktualnych (ważnych na dzień przekazania projektu Zamawiającemu) zaświadczeń o przynależności projektantów do właściwej izby samorządu zawodowego, - oświadczenie projektantów oraz sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Wszelkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 7. Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru robót zrealizowanych na podstawie tej dokumentacji. Projektant zobowiązany poprawić wady dokumentacji niezwłocznie po ich ujawnieniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcówIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn : 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykażą się odpowiednim doświadczeniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze, - potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależność tych osób Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 1.2 Parafowany projekt umowy 2.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.4 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. 2.5 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. 2.6 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnych do realizacji zamówienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.8 Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.poddebice.pl oraz www.poddebice.signform.pl/poddebice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice Pokój nr: 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice - etap I RPO Województwa Łódzkiego Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, zapobieganie zgrożeniom i energetyka Dzaiałanie II.1 Gospodarka wodno-sciekowa.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji znajdujących się na wyposażeniu "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Sarnówek gm. Dalików, Truskawiec gm. Wartkowice, Wola Przedmiejska gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Budowa wjazdu i przebudowa placu manewrowego na szkółce leśnej Gostków - III postępowanie
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynku starej stodoły w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.