Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Chełm: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1807L W MIEJSCOWOŚCI CHOJNO NOWE ZWIĘKSZAJĄCEJ DOSTĘPNOŚĆ DO DROGI KRAJOWEJ NR 12
Numer ogłoszenia: 211989 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627501, faks 082 5627510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA- BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1807L W MIEJSCOWOŚCI CHOJNO NOWE ZWIĘKSZAJĄCEJ DOSTĘPNOŚĆ DO DROGI KRAJOWEJ NR 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie wchodzi w skład wspólnego Projektu pn. Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich realizowanego w ramach Osi Priorytetowej V- Transport, Działanie 5.2 - Lokalny układ transportowy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt został umieszczony na liście ostatecznego Indykatywnego Wykazu Indywidualnych Projektów Kluczowych przyjętego Uchwałą Nr CCXIX/2588/09 Zarządu Województwa Lubelskiego z dnia 7 kwietnia 2009 r. Projekt jest realizowany przez 16 Powiatów Województwa Lubelskiego: lubelski, tomaszowski, zamojski, opolski, puławski, rycki, łukowski, krasnostawski, chełmski, kraśnicki, lubartowski, parczewski, włodawski, biłgorajski, radzyński, świdnicki. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa drogi powiatowej Nr 1807L w miejscowości Chojno Nowe zwiększającej dostępność do drogi krajowej Nr 12. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Bieżąca kontrola oznakowania robót w zakresie zgodności z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 3.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 4.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 5.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 6.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 7.Uczestnictwo podczas prowadzonych przez Wykonawcę robót, koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 9.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 10.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 11.Wstrzymanie wykonywania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 12.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 13.Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu. 14.Kontrola postępu wykonywanych robót. 15.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 16.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 17.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 18.Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 19.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 20.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje remont drogi powiatowej Nr 1807L w miejscowościach: Siedliszcze Osada, Siedliszcze, Stasin Dolny, Chojno Stare, Chojno Nowe I, w Gminie Siedliszcze, stanowiącej dojazd do placu budowy na odcinku od km 0+000 do km 6+191,38 oraz budowę drogi powiatowej Nr 1807L w miejscowości Chojno Nowe, w Gminie Siedliszcze o długości 885,00 m (odcinek od km 0+000 do km 0+885), w tym między innymi wykonanie: 1.Remontu nawierzchni. 2.Robót przygotowawczych. 3.Robót ziemnych. 4.Przepustów. 5.Podbudowy. 6.Nawierzchni. 7.Zjazdów. 8.Robót wykończeniowych. 9.Przebudowy istniejących doziemnych kabli telefonicznych. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 10 do SIWZ, tj. w szczególności: 1.Dokumentacja projektowa: projekty budowlano- wykonawcze, projekt wykonawczy, przedmiar robót. 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Projekt stałej organizacji ruchu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 786,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt sześć złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Budowa drogi powiatowej Nr 1807Lw miejscowości Chojno Nowe zwiększającej dostępność do drogi krajowej Nr 12 3.Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający zatrzyma bądź zwróci wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto polegające na nadzorze inwestorskim nad robotami branży drogowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg klasy minimalnej Z wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz przynależącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHEŁMSKI
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
pokój Nr 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: POWIAT CHEŁMSKI Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm pokój Nr 87.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie wchodzi w skład wspólnego Projektu pn. Poprawa wewnętrznej spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych zwiększających dostępność do dróg krajowych i wojewódzkich realizowanego w ramach Osi Priorytetowej V- Transport, Działanie 5.2 - Lokalny układ transportowy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt został umieszczony na liście ostatecznego Indykatywnego Wykazu Indywidualnych Projektów Kluczowych przyjętego Uchwałą Nr CCXIX/2588/09 Zarządu Województwa Lubelskiego z dnia 7 kwietnia 2009 r. Projekt jest realizowany przez 16 Powiatów Województwa Lubelskiego: lubelski, tomaszowski, zamojski, opolski, puławski, rycki, łukowski, krasnostawski, chełmski, kraśnicki, lubartowski, parczewski, włodawski, biłgorajski, radzyński, świdnicki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi realizacją zadań inwestycyjnych realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich: Część 1 - Budowa ronda na skrzyżowaniu (...)
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.