eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › SZKOLENIA SPAWALNICZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Kościerzyna: SZKOLENIA SPAWALNICZE
Numer ogłoszenia: 211953 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie , ul. Józefa Tkaczyka 1, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 686 23 05, faks 0-58 686 58 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA SPAWALNICZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących usług szkoleniowych: CZĘŚĆ I 1)Nazwa szkolenia: SPAWACZ MAG-135 2)Zamówieniem objęte zostanie przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie w ramach projektu Aktywni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 3)Termin szkolenia: wrzesień 2010 4)Ilość osób do przeszkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kościerzyna 5)Wymiar godzin szkolenia: według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przy czym jedną godzinę należy rozumieć jako 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. CZĘŚĆ II 1)Nazwa szkolenia: SPAWACZ CO2 (MAG 136) 2)Zamówieniem objęte zostanie przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie w ramach projektu AKTYWNY 45-LATEK współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 3)Termin szkolenia: wrzesień 2010r., rozpoczęcie szkolenia najpóźniej do 10.09.2010r. 4)Ilość osób do przeszkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kościerzyna 5)Wymiar godzin szkolenia: według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przy czym jedną godzinę należy rozumieć jako 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 2.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz.472 z późn. zm.) i rozporządzenie MPiPS z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania. 3.Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym, przeprowadzonym w terminie nie późniejszym niż 14 dni po zakończeniu zajęć szkolenia. 4.Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma: a)zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie ze wzorem rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02. 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216) , w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, b)zaświadczenie lub certyfikat zawierające logo EFS i informację, że projekt był współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c)książeczkę spawacza i świadectwo egzaminu spawacza. 5.Szkolenia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 17.00. 6.Czas trwania szkolenia teoretycznego nie może przekroczyć 8 godzin dziennie. 7.Miejsce szkoleń: Kościerzyna, zajęcia mogą również odbywać się poza Kościerzyną, jednak organizacja oraz koszt dowozu i przywozu uczestników szkolenia pozostają w gestii jednostki szkolącej. 8.Harmonogram: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na tydzień przed dniem jego rozpoczęcia. 9.Catering: codziennie dla każdego uczestnika: a)poczęstunek w postaci świeżych ciastek, napoje gorące: kawa i herbata/cukier i śmietankę oraz napoje chłodzące tj. woda lub sok, b)jeden ciepły posiłek (obiad) w trakcie szkolenia oraz miejsce i możliwość spożycia posiłku. 10.Materiały dydaktyczne przekazywane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia (zestaw minimalny): Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia), notatnik formatu A-4, długopis, odzież roboczą oraz harmonogram szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)Kserokopia ważnego atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania daną metodą przedmiotowego zamówienia. b)Wskazanie daty i numeru wpisu do RIS w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1, na dowód iż Wykonawca posiada aktualny na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (w oparciu o art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz prac podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy-w tym okresie, że wykonali należycie w tym okresie przynajmniej dwie usługi szkoleniowe związane z daną częścią przedmiotowego zamówienia dla min. dziesięcioosobowej grupy -Załącznik nr 6 do SIWZ (potwierdzone dokumentem, iż usługa została wykonana należycie, np.: referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A)wykaz ilość i jakość pomieszczeń planowanych do wykorzystania dla celów szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ; B) Wykaz sprzętu i pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje Wykonawca dla celów szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz kadry dydaktycznej, w tym opiekunów zajęć praktycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji gwarantującej właściwą realizację danego zamówienia, do oferty należy dołączyć załącznik nr 7 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert w sytuacji: a)siły wyższej m.in. powódź, huragan, zalanie budynku, uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć w miejscu lub terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności; Wykonawca ma wówczas obowiązek zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu lub terminie uzgodnionym z Zamawiającym, b)zmniejszenia ilości uczestników szkolenia przez Zamawiającego, a co za tym idzie stosownego obniżenia kosztów zmiennych szkolenia, c)w szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaplanował w ofercie jako wykładowców/trenerów na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę/y o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.koscierzyna.ibip.pl/public/ oraz www.pup.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie, ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ,ul. Tkaczyka 1,83 - 400 Kościerzyna, pok. 20, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I przedmiotowego zamównienia współfinansowana w ramach projektu Aktywni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Część II przedmiotowego zamównienia współfinansowanaw ramach projektu AKTYWNY 45-LATEK, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPAWACZ MAG-135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Nazwa szkolenia: SPAWACZ MAG-135 2)Zamówieniem objęte zostanie przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie w ramach projektu Aktywni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 3)Termin szkolenia: wrzesień 2010 4)Ilość osób do przeszkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kościerzyna 5)Wymiar godzin szkolenia: według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przy czym jedną godzinę należy rozumieć jako 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPAWACZ CO2 (MAG 136).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Nazwa szkolenia: SPAWACZ CO2 (MAG 136) 2)Zamówieniem objęte zostanie przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie w ramach projektu AKTYWNY 45-LATEK współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 3)Termin szkolenia: wrzesień 2010r., rozpoczęcie szkolenia najpóźniej do 10.09.2010r. 4)Ilość osób do przeszkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kościerzyna 5)Wymiar godzin szkolenia: według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przy czym jedną godzinę należy rozumieć jako 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.