eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecRemont Urzędu Miasta Zgorzelec-wymiana stolarki okiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Zgorzelec: Remont Urzędu Miasta Zgorzelec-wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 211952 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 172281 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Urzędu Miasta Zgorzelec-wymiana stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem stolarki okiennej oraz drzwi balkonowych z PCV w budynku Urzędu Miasta Zgorzelec przy ul. Domańskiego 7. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 demontaż okien drewnianych, 2.2 dostawę i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV, 2.3 montaż parapetów zewnętrznych, 2.4 obróbkę ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 2.5 malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych. 3. Opis wymagań technicznych: 3.1 okna PCV profil zbrojony, kolor biały, 3.2 izolacyjność cieplna dla zestawu szyb k = 1,0 W/m2K, 3.3 izolacyjność akustyczna minimum 32dB wg DIN 4109, 3.4 współczynnik izolacyjności okna /ramy i skrzydła/ k=1,45 W/m2 K, 3.5 zastosowanie szyb zespolonych z wypełnieniem argonem w zestawie 4/16/4, 3.6 okucia obwiedniowe, umożliwiające otwieranie uchylno - rozwieralne, uchylne i rozwieralne zgodnie z dołączonymi w specyfikacji technicznej rysunkami 3.7 parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy stalowej malowanej proszkowo 4. Zakres montażu stolarki okiennej i drzwi balkonowych: 4.1 demontaż istniejących okien i drzwi balkonowych, 4.2 montaż nowych okien i drzwi balkonowych z PCV z uszczelnieniem ościeżnic pianką poliuretanową wraz z naprawą i uzupełnieniem uszkodzeń wynikłych w trakcie wykonywania robót, 4.3 malowanie farbą emulsyjną ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 4.4 demontaż i montaż parapetów zewnętrznych stalowych malowanych proszkowo. 5. Stolarka powinna odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, czego potwierdzeniem powinna być: a. Aprobata Techniczna Instytutu techniki Budowlanej z Certyfikatem Zgodności lub Deklaracja Zgodności, b. Ważna ocena higieniczna dopuszczająca wyrób do stosowania w budownictwie, c. Świadectwa badań określające współczynnik przenikania szyby, d. Certyfikat na okucia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca przed przygotowaniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61946.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMB BABST Spółka Jawna, Obodrzycka 66/68, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61946,92
  • Oferta z najniższą ceną: 61946,92 oferta z najwyższą ceną: 78258,25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.