Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Płock: ZAKUP I DOSTAWA ARTKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK
Numer ogłoszenia: 211947 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ARTKUŁÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów do drukarek według poniższego zakresu: Pakiet Nr 1 - Artykuły papiernicze i biurowe, Pakiet Nr 2 - Tusze do drukarek, Pakiet Nr 3 - Tonery do drukarek, Pakiet Nr 4 - Rolki, tonery do faxu, Pakiet Nr 5 - Płyty CD i dyskietki. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiający dopuszcza tusze do drukarek oraz tonery do drukarek oryginalne, jak również regenerowane. Wymogi dodatkowe dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, dostawy będą realizowane na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówień cząstkowych wynosi maksymalnie do 4 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego lub faxem. W przypadku zamówienia pilnego do 2 dni roboczych od zgłoszenia telefonicznego lub faxem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59143.81 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Artykuły papiernicze i biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- Partner Premium Salata Sawczak i S - ka Sp. j., ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24279.05
- Oferta z najniższą ceną: 24279.05 oferta z najwyższą ceną: 24918.90
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Tusze do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18332.00
- Oferta z najniższą ceną: 18332.00 oferta z najwyższą ceną: 38995.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - Tonery do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14834.51
- Oferta z najniższą ceną: 14834.51 oferta z najwyższą ceną: 50363.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4 - Rolki, tonery do faxu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 963.25
- Oferta z najniższą ceną: 963.25 oferta z najwyższą ceną: 3985.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5 - Płyty CD i dyskietki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 735.00
- Oferta z najniższą ceną: 735.00 oferta z najwyższą ceną: 1226.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.