Og³oszenie z dnia 2009-11-17
P³ock: ZAKUP I DOSTAWA ARTKU£ÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK
Numer og³oszenia: 211947 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA ARTKU£ÓW BIUROWYCH I PAPIERNICZYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DO DRUKAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i papierniczych oraz tuszy i tonerów do drukarek wed³ug poni¿szego zakresu: Pakiet Nr 1 - Artyku³y papiernicze i biurowe, Pakiet Nr 2 - Tusze do drukarek, Pakiet Nr 3 - Tonery do drukarek, Pakiet Nr 4 - Rolki, tonery do faxu, Pakiet Nr 5 - P³yty CD i dyskietki. Dostarczone artyku³y powinny byæ pe³nowarto¶ciowe i wyprodukowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Ilo¶ci zamawianego asortymentu przedstawione w SIWZ s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna warto¶æ realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiaj±cy dopuszcza tusze do drukarek oraz tonery do drukarek oryginalne, jak równie¿ regenerowane. Wymogi dodatkowe dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiaj±cego, dostawy bêd± realizowane na podstawie cz±stkowych zamówieñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego. Termin realizacji zamówieñ cz±stkowych wynosi maksymalnie do 4 dni roboczych od zg³oszenia telefonicznego lub faxem. W przypadku zamówienia pilnego do 2 dni roboczych od zg³oszenia telefonicznego lub faxem..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.43.00 - P³yty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 59143.81 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Artyku³y papiernicze i biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓ£KA JAWNA
- Partner Premium Salata Sawczak i S - ka Sp. j., ul. Graniczna 46, 09-407 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24279.05
- Oferta z najni¿sz± cen±: 24279.05 oferta z najwy¿sz± cen±: 24918.90
- Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Tusze do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-402 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18332.00
- Oferta z najni¿sz± cen±: 18332.00 oferta z najwy¿sz± cen±: 38995.00
- Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - Tonery do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-400 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14834.51
- Oferta z najni¿sz± cen±: 14834.51 oferta z najwy¿sz± cen±: 50363.00
- Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4 - Rolki, tonery do faxu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-400 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 963.25
- Oferta z najni¿sz± cen±: 963.25 oferta z najwy¿sz± cen±: 3985.00
- Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5 - P³yty CD i dyskietki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena s.c., ul. Nowowiejskiego 2, 09-402 P³ock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 735.00
- Oferta z najni¿sz± cen±: 735.00 oferta z najwy¿sz± cen±: 1226.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonywanie czynno¶ci weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno ¿yj±cych (dzikich) i samic psów/kotów w³a¶cicielskich Gminy Miasto P³ock
- Dostawa akcesoriów i sprzêtu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Zakup sprzêtu in¿ynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szko³y poprzez rozbudowê i przebudowê istniej±cych budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych na potrzeby realizacji zajêæ dodatkowych oraz zajêæ dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych
- Zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z kompletami materia³ów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Dostawa materia³ów biurowych do Zarz±du Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
wiêcej: Tusz »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





