eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa część 1 - drobnego sprzętu medycznego, część 2 - materiałów opatrunkowych, część 3 - środków dezynfekcyjnych. Sprawa RAP.272.50.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Wrocław: Sukcesywna dostawa część 1 - drobnego sprzętu medycznego, część 2 - materiałów opatrunkowych, część 3 - środków dezynfekcyjnych. Sprawa RAP.272.50.2014
Numer ogłoszenia: 211934 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147882 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa część 1 - drobnego sprzętu medycznego, część 2 - materiałów opatrunkowych, część 3 - środków dezynfekcyjnych. Sprawa RAP.272.50.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa część 1 - drobnego sprzętu medycznego, część 2 - materiałów opatrunkowych, część 3 - środków dezynfekcyjnych. Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, I gatunku, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach producenta, każdorazowo do dostawy Wykonawca winien dołączyć: - ulotkę w języku polskim zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, - instrukcję w języku polskim dotyczącą magazynowania i przechowywania produktu. Reklamacje jakościowe Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać w ciągu 7-iu dni od dnia ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w ciągu 3 dni na adres wskazany w zamówieniu (łącznie z dniami wolnymi i świętami) od złożenia zamówienia faksem lub mailem, po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Wykaz Katedr i Klinik Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, do których będą dostarczane produkty będące przedmiotem zamówienia: - Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni, Psów i Kotów. Miejsce dostawy: pl. Grunwaldzki 47, 50-366 Wrocław, - Katedra i Klinika Chirurgii. Miejsce dostawy: pl. Grunwaldzki 51, 50-366 Wrocław - Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych. Miejsce dostawy: pl. Grunwaldzki 45, 50-366 Wrocław, - Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarczych. Miejsce dostawy: pl. Grunwaldzki 49, 50-366 Wrocław. Określony w przetargu zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Ceny jednostkowe podane w ofercie są niezmienne i obowiązują w okresie trwania umowy. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Wykonawca, przed dostarczeniem faktury w formie papierowej, zobowiązany jest do przysłania faktury w formie elektronicznej Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 procent wartości okresu przydatności określonego przez producenta licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. Termin dostaw cząstkowych - 1 dzień od daty złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Ortopedycznego ŻAK-MED Anna Rożek, ul. Obornicka 131, 51-114 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144851,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126806,46

  • Oferta z najniższą ceną: 126806,46 / Oferta z najwyższą ceną: 126806,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Ortopedycznego ŻAK-MED Anna Rożek, ul. Obornicka 131, 51-114 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29944,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24650,18

  • Oferta z najniższą ceną: 24650,18 / Oferta z najwyższą ceną: 25833,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Ortopedycznego ŻAK-MED Anna Rożek, ul. Obornicka 131, 51-114 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7785,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7212,93

  • Oferta z najniższą ceną: 7212,93 / Oferta z najwyższą ceną: 10121,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.