Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Biłgoraj: zakup i dostawa oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 211913 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6850000, faks 084 6861671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego: 1) Zadanie Nr 1: /System prezentacji ofert pracy/, 2) Zadanie Nr 2: /Oprogramowanie do zarządzania projektami/..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) w celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w ustępie 11 SIWZ, 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły /spełnia/nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 w/w ustawy według Załącznika Nr 4 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- /stan aktualny na dzień ..../ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Monte Cassino 38 p. 103
23 - 400 Biłgoraj.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: ul. Bohaterów Monte Cassino 38 p. 102 23 - 400 Biłgoraj.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System prezentacji ofert pracy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów systemu: a) dwa telewizory LCD, b) moduł wyświetlania - dwa odtwarzacze IP, c) licencja bezterminowa z nielimitowaną ilością stanowisk, d) inne elementy sytemu niezbędne do prawidłowego działania,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie do zarządzania projektami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system ma umożliwić kompleksową obsługę realizowanych przez Urząd projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki od fazy wprowadzenia danych wnioskodawców i informacji o wniosku aż do momentu wypłat dofinansowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU INA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa samochodu 9-cio osobowego do Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Zakup sprzętu ratowniczego.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 - w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026 r.
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
- Dostawa wyposażenia dla szkół i przedszkoli Gminy Miasto Biłgoraj w ramach projektu "Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





