Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla kontraktu Modernizacja stacji dmuchaw w ramach Projektu Oczyszczanie Ścieków w Lublinie nr 2002/PL/16/P/PE/029 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., do kontaktów: Grzegorz Hałabis Danuta Bajer, Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, fax 081 5321910, e-mail: zampub@aqua.mpwik.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla kontraktu Modernizacja stacji dmuchaw w ramach Projektu Oczyszczanie Ścieków w Lublinie nr 2002/PL/16/P/PE/029. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lublinie, Oczyszczalnia Ścieków Hajdów w Lublinie, ul. Łagiewnicka 5, Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera (w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC ) dla następujących kontraktów realizowanych w ramach Projektu Funduszu Spójności numer: 2002/PL/16/P/PE/029 Kontrakt na roboty nr 2002/PL/16/P/PE/029 - 6 Modernizacja stacji dmuchaw. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty, jakie należy załączyć do oferty określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Oczyszczanie ścieków w Lublinie w ramach Projektu Funduszu Spójności nr 2002/PL/16/P/PE/029 - Część II, obejmującego Kontrakt nr 2002/PL/16/P/PE/029-06 Modernizacja stacji dmuchaw, w zakres którego wchodzi wymiana trzech dmuchaw do napowietrzania bloków komór nitryfikacji w oczyszczalni ścieków na nowe jednostki wraz z dostawą i montażem niezbędnych urządzeń a także modernizacja budynku stacji dmuchaw i przebudowa pól odpływowych w Rozdzielni 6 kV wiążąca się z zasilaniem nowych urządzeń. Zakres ww. kontraktu na roboty obejmuje również rozruch, próby końcowe, nadzór nad próbami eksploatacyjnymi, usunięcie wszelkich wad w robotach, a także wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania robót do eksploatacji i przekazania Zamawiającemu. Inżynier Kontraktu wybrany w niniejszym postępowaniu będzie pełnić swoją funkcję przez cały czas trwania kontraktu na roboty, o których mowa wyżej (również w okresie usuwania wad i usterek). Dla wyżej wymienionego kontraktu nr 2002/PL/16/P/PE/029-06 będą miały zastosowanie Warunki Kontraktowe na budowę, dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego Wydanie angielsko-polskie 2000 (tłumaczenie 1. wydanie 1999) - FIDIC czerwona księga, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu polskiego Prawa Budowlanego. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w SIWZ część III: Opis przedmiotu zamówienia - Zakres Obowiązków 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 22
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN lub 2700 EUR 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 3. Wykonawca musi wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, której przedmiotem jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu inwestycji polegającej na budowie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 15 000 m3/dobę lub budowie kompletnej elektrociepłowni (kotłowni) o mocy cieplnej co najmniej 2 MW wraz z jej rozruchem. 4. Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Specjalista 1 - Kierownik zespołu - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe z dziedziny ekonomii, prawa lub przedmiotu technicznego, co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika zespołu lub menedżera/kierownika projektu, w tym przynajmniej 1 projektu infrastrukturalnego o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN. - Specjalista 2 - Inspektor Nadzoru - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mający, co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawstwa i nadzoru (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze) robót sanitarnych w obiektach przemysłowych lub komunalnych. - Specjalista 3 - Inspektor Nadzoru - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mający, co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawstwa i nadzoru (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze) robót elektroenergetycznych i AKPiA w obiektach przemysłowych. - Specjalista 4 - Inspektor Nadzoru - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mający, co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawstwa i nadzoru (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze)robót ogólnobudowlanych w obiektach komunalnych lub przemysłowych. 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50 000 PLN. 6. Złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 u.p.z.p. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być ono podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: i. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, ii. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, iii. wskazanie zakresu usług, iv. wskazanie wartości usług, v. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), vi. wskazanie miejsca wykonania, vii. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. ii stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie, 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: wykazu wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - informacje te mogą być przedstawione w formie życiorysów zawodowych. 7. Wykonawca przedłoży dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych uprawnień budowlanych zgodnie z Rozdziałem 2 ustawy Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach przypisanych poszczególnym Specjalistom, oraz zaświadczenia wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego poświadczającego wpis na listę członków tej izby wraz z określeniem terminu ważności. 8. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 50 000 PLN, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 9. Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 PLN; 10. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. B.1., B.2 i B.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt B.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 11. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt B.10 1) a i c oraz B.10 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt B.10 1) b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. B.10 1). i B.10 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt B.11 znajdują odpowiednie zastosowanie. 13. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach jest on zobligowany do przeliczenia tych danych przyjmując jako kurs przeliczeniowy średni kurs NBP obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania. Ten sam kurs Wykonawca zobligowany jest przyjąć przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2007, godzina 13:10, MPWiK w Lublinie Sp. z o.o., al. J. Piłsudskiego 15.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Funduszu Spójności Memorandum Finansowe Nr 2002/PL/16/P/PE/029 Oczyszczanie Ścieków w Lublinie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego budowli ochronnych w Tychach w ramach zadań 1-3
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





