Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Szamocin: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Szamocinie ul. Szkolna 11
Numer ogłoszenia: 211896 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, fax. 067 2848067.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szamocin.umig.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Szamocinie ul. Szkolna 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres-rodzaje prac przy budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 27,0m x 45,0m a) roboty ziemne, wykonanie odwodnienia b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 5-32 mm - 15 cm z wyprofilowaniem spadków c) wykonanie warstwy górnej z miału kamiennego 0-5 mm - 5 cm d) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej z wypełnieniem piaskiem kwarcowym , trawa syntetyczna włókna , wysokość włókna od 15-20 mm e) ogrodzenie siatką o wys. 4 m na krótszych bokach oraz 2 m na dłuższych bokach , z dwoma bramami 2,5 x 2 oraz furtką 1,2 x 2 Wyposażenie boisk ( bramki , słupki , siatki , kosze ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł ( słownie : pięćtysięcyzłotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Udzielą 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego zadania. 3. Załączą do zamówienia wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dowód wniesienia wadium ( w przypadku załączenia dokumentów np. gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe itp. kopia musi znajdować się wewnątrz oferty, natomiast oryginał dokumentu należy dostarczyć Zamawiającemu przed terminem/godziną otwarcia ofert) Dokumenty potwierdzające posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i sosobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ) ( W tym realizacja minimum 1 zamówienie na prace w zakresie wykonanych obiektów sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej na podbudowie z kruszyw o powierzchni odpowiadającej niniejszemu zamówieniu). 2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (własne lub wynajęte), który będzie wykorzystany do realizacji zadania. 3. Wykaz prac-zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (bez podawania nazw firm , w przypadku podwykonawcy na ułożenie trawy syntetycznej , należy załączyć referencje wystawione dla podwykonawcy ) 4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawniania, jeżeli ustawy wymagają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6. Udzielenie pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 7. Wykonawca musi załączyć do oferty przetargowej następujące dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej : - ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB, lub karty technicznej zawierającej parametry nawierzchni określone w specyfikacji technicznej (i projekcie) - atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię - autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni trawy syntetycznej , dla wykonawcy wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamocin.umig.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szamocin Plac Wolności 19 64-820 Szamocin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szamocin Plac Wolności 19 64-820 Szamocin - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowywana ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych dla dzieci i młodzieży..
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
- Budowa sieci wodociągowej w m. Jaktorówko, Jaktorowo i Swoboda
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW GMINY SZAMOCIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pawłowicach
- ,,Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Koluszki ".
- Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- " Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Dębowej we Franciszkowie "
- Modernizacja boiska do piłki nożnej na os. Słonecznym w Głogowie Młp.
- Modernizacja (...) w ramach zadań inwestycyjnych: 1. "Budowa bieżni okrężnej o dł. 300 m wraz z bieżnią prostą (...)" 2. "Modernizacja kompleksu sportowego ''Moje Boisko-Orlik 2012"(...)"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.