Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-07-22
P³ock: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
Numer og³oszenia: 211824 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szczepionek. 2. Szczegó³owy opis asortymentu wraz z szacunkowymi ilo¶ciami zosta³ zawarty w Za³±czniku Nr 4/1 - 4/6 do SIWZ. 3. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien byæ nowy, pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami. 4. Termin wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy do Zamawiaj±cego (z wy³±czeniem szczepionki przeciw grypie). 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych b±d¼ okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcê. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezw³ocznie powiadomi Zamawiaj±cego. 6. Dostawy winny byæ realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiaj±cego.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± Koncesjê/Zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ sk³adu celnego/ sk³adu konsygnacyjnego. ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
O¶wiadczenia, i¿ oferowane produkty lecznicze posiadaj± charakterystykê i aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowi±zuj±cym prawem oraz dostarczy je na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/6 do SIWZ; 2. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Biuro Zarz±du pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Biuro Zarz±du pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Szczepionki przeciw grypie dla doros³ych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/1 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Szczepionki przeciw wzw typu B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/2 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Szczepionki przeciw meningococom (toksoid tê¿cowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/3 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Szczepionka przeciw meningococom (toksoid b³oniczy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/4 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Szczepionka przeciw b³onicy, tê¿cowi, krztu¶cowi, polio i haemophilus influenzae Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Szczepionka przeciw b³onicy, tê¿cowi, krztu¶cowi, polio i haemophilus influenzae Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku Nr 4/6 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia przeciwpowodziowego
- Dostawa ubrañ specjalnych do Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w P³ocku z podzia³em na czê¶ci na potrzeby Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego 2
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
- Dostawa lup elektronicznych, komputerów przeno¶nych oraz tabletów z dotykow± klawiatur± brajlowsk± na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury krytycznej KM PSP w P³ocku na potrzeby realizacji zadañ z zakresu Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





