Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Tarnowskie Góry: Opracowanie ewidencji dróg powiatowych będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg na terenie Gmin Tarnowskie Góry, Kalety, Ożarowice - ETAP II.
Numer ogłoszenia: 211810 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, fax. 032 2854862.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zdp.tgory.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ewidencji dróg powiatowych będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg na terenie Gmin Tarnowskie Góry, Kalety, Ożarowice - ETAP II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie jest kontynuacją procesu stabilizacji i wprowadzania danych drogowych do ewidencji dróg, dowiązanych do podstawowej wersji systemu referencyjnego dla wytypowanych odcinków sieci dróg powiatowych na terenie Gmin: Tarnowskie Góry, Kalety, Ożarowice. 1. Formalne podstawy realizacji przedmiotu zamówienia i oczekiwany zakres prac. a) Sieć dróg powiatowych, administrowana przez Zamawiającego, opisana jest i dowiązana do wdrożonej u Zamawiającego podstawowej wersji systemu referencyjnego, opartego na węzłach i łączących je odcinkach międzywęzłowych, opracowanej w standardach zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami i rozwiązaniami, przyjętymi również dla odcinków dróg powiatowych na terenie sąsiednich powiatowych jednostek administracyjnych oraz na odcinkach sieci dróg wojewódzkich na terenie woj. śląskiego i na odcinkach sieci dróg gminnych, zlokalizowanych w granicach Powiatu Tarnogórskiego. b) Ewidencja dróg powiatowych, administrowanych przez Zamawiającego, prowadzona jest w formie elektronicznej, jako wypełniona baza danych, obsługiwana przez wdrożony u Zamawiającego program komputerowy (program SIBView5). c)Wymagane w ramach niniejszego przedsięwzięcia drogowe dane techniczne, analogicznie do zgromadzonej już części danych, mają być gromadzone w dowiązaniu do przyjętej podstawowej wersji systemu referencyjnego (pkt.a) i w zakresie określonym jako obligatoryjny w aktualnie obowiązujących przepisach/. d) Punkt węzłowy w modelu sieci dróg jest miejscem przecięcia osi jezdni danej drogi powiatowej z takimi elementami jak: oś jezdni innej drogi powiatowej, oś jezdni drogi wyższej kategorii, granica administracyjna, linia kolejowa itp. e) Zestawienie punktów węzłowych, objętych przedmiotem zamówienia, podano w Załączniku Nr 7, a odcinków dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia, podano w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. f) Inwentaryzacja danych drogowych ma być przeprowadzona w granicach korytarzy dróg powiatowych, potwierdzonych przez Zamawiającego na udostępnionych przez niego podkładach mapowych (w przypadku braku takich materiałów stosowane będą zasady podane w pkt. 3.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej OPZ), Zakres niniejszego postępowania przetargowego nie wymaga wyjaśniania i ustalania stanu prawnego oraz własności gruntów, zlokalizowanych w ramach korytarzy dróg objętych przedmiotem zamówienia. 2. Zakres prac. Zakresem prac, będących przedmiotem niniejszego zamówienia objęte są: 2.1. stabilizacja elementów podstawowej wersji przyjętego systemu referencyjnego, na którą składa się: a) zebranie kompletu danych, stabilizujących usytuowanie punktów węzłowych, zlokalizowanych na przecięciach dróg powiatowych z powiatowymi i określenie długości poszczególnych odcinków międzywęzłowych, przyjętych w ramach wdrożonej podstawowej wersji systemu referencyjnego, b) ewentualna aktualizacja i zakodowanie istniejących informacji o zastabilizowanych wcześniej węzłach sieciowych, zlokalizowanych na sieci dróg powiatowych, administrowanej przez Zamawiającego, powiązanych z odcinkami dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia w plikach o ustalonej strukturze (pliki w standardzie SIBView5), przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, c) zakodowanie danych o których mowa w pkt.a w plikach o ustalonej strukturze (pliki w standardzie SIBView5), przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, d) opracowanie szkiców stabilizacyjnych i wykonanie dokumentacji fotograficznej dla poszczególnych punktów węzłowych, objętych przedmiotem zamówienia, e) oznaczenie w terenie lokalizacji punktów węzłowych, przyjętych w ramach systemu referencyjnego, wykorzystywanego przez Zamawiającego , f) zaimportowanie zawartości plików z danymi, których mowa w pkt.b i pkt.c oraz szkiców i zdjęć (pkt.d) do bazy danych programu SIBView5, wdrożonej u Zamawiającego (stanowisko zostanie wskazane i udostępnione Wykonawcy w tym celu przez Zamawiającego po wykonaniu prac, o których mowa w pkt.a-d), - omówienie zakresu prac w pkt.3 OPZ, 2.2. zebranie i zakodowanie drogowych danych ewidencyjnych na które składa się: a) zebranie ewidencyjnych danych drogowych (zakres obligatoryjny) oraz dodatkowo zebranie danych w zakresie oznakowania pionowego i ustalenie lokalizacji obiektów mostowych, tuneli i przepustów o świetle nie mniejszym niż 150 cm, wprowadzanych do ewidencji dróg w części drogowej, zlokalizowanych na odcinkach dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia, przeprowadzone w dowiązaniu do kilometraża lokalnego poszczególnych odcinków międzywęzłowych, przyjętych w ramach systemu referencyjnego, z wyłączeniem stref skrzyżowań dróg powiatowych z drogami wyższej kategorii, b) zakodowanie danych o których mowa w pkt.a w plikach o ustalonej strukturze (pliki w standardzie SIBView5), przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, c) opracowanie i przekazanie wizualizacji wyników przeprowadzonej inwentaryzacji wybranych grup elementów powierzchniowych w formie wydruku mapy tematycznej (format AO), d) zaimportowanie zawartości plików z danymi, których mowa w pkt.b do bazy danych programu SIBView5, wdrożonej u Zamawiającego (stanowisko zostanie wskazane i udostępnione Wykonawcy w tym celu przez Zamawiającego po wykonaniu prac, o których mowa w pkt.a-c), e) zaimportowanie do bazy danych programu SIBView5, wdrożonego u Zamawiającego, warstwy mapy tematycznej mapa elementów, zawierającej dane o elementach powierzchniowych, zinwentaryzowanych w ramach prac o których mowa w pkt.a (stanowisko zostanie wskazane i udostępnione Wykonawcy w tym celu przez Zamawiającego po wykonaniu prac, o których mowa w pkt.a-c), - omówienie zakresu prac w pkt.3 OPZ, 3. Dane techniczne 3.1. Stabilizacja poszczególnych odcinków i punktów węzłowych, objętych przedmiotem zamówienia ma być wykonana w następującym zakresie: a) szkic sytuacyjny punktu węzłowego (wykaz punktów węzłowych, przewidzianych do stabilizacji, podano w Załączniku nr 7 do SIWZ). Standard wykonania, obrazujący równocześnie zawartość szkicu stabilizacyjnego, przedstawiono w Załączniku nr 9 do SIWZ. b) dokumentacja fotograficzna punktu węzłowego (zdjęcia z każdego wlotu w kierunku danego węzła sieciowego, zapisane w postaci cyfrowej - format *.JPG, rozdzielczość min.1024*768, kompresja min.80%). c) oznaczenie punktu węzłowego w terenie (trzpień stalowy - dotyczy punktów na skrzyżowaniach administrowanych lub wskazanych przez Zamawiającego, posiadających nawierzchnię utwardzoną) oraz dodatkowo oznaczenie wszystkich stabilizowanych punktów węzłowych farbą, d) pomiar długości odcinków międzywęzłowych (odcinki sieciowe i łącznicowe, ograniczone punktami węzłowymi, objętymi przedmiotem zamówienia. Orientacyjna długość odcinków dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia, wynosi ok.110 km. Wykaz odcinków podano w Załączniku nr 8 do SIWZ. 3.2. Inwentaryzacja drogowych danych ewidencyjnych (zakres obligatoryjny) oraz ustalenie lokalizacji przepustów, o których mowa w pkt.2.2.a, zaliczanych do ewidencji dróg, w strefach odcinków i punktów węzłowych, objętych przedmiotem zamówienia, mają być wykonane bezpośrednio w terenie, z możliwością uzupełnienia zasobu danych na podstawie informacji pochodzących z aktualnych map sekcyjnych mapy zasadniczej. 3.3. Granice korytarza danej drogi ulicy, wyznaczające zakres prac inwentaryzacyjnych przyjmowane mają być: - według treści udostępnionego przez Zamawiającego aktualnego podkładu mapowego (linie rozgraniczające, istniejące na mapie), - według linii istniejących ogrodzeń linii zabudowy, a w przypadku niemożności przyjęcia któregokolwiek z w/w kryteriów: - według szerokości danej drogi /ulicy, określonej na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (Dz.U.Nr 43 z 1999r. poz.430) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 3.4. Szkic sytuacyjny każdego punktu węzłowego skrzyżowania, traktowany jednocześnie będzie przez Zamawiającego, jako uzupełnienie do bazy danych ewidencji danej drogi, opracowany ma być z zachowaniem skali i ma zawierać: a) informację o nazwach krzyżujących się dróg (ulic), b) oznaczenie lokalizacji i numer punktu węzłowego oraz minimum trzy domiary dowiązujące ten punkt do stałych elementów w terenie, oraz ma być uzupełniony zdjęciami cyfrowymi (format *.JPG - rozdzielczość min.1024*768, kompresja min.80%), wykonanymi po jednym ujęciu z każdego wlotu w strefę danego skrzyżowania. 3.5. Przedmiotem przekazania z realizacji tej części zamówienia mają być: a) schematy (szkice) skrzyżowań, zaliczanych do ciągów poszczególnych dróg (ulic), jako pliki graficzne (format *.JPG - rozdzielczość min.1024*768, kompresja min.80%) b) zdjęcia w postaci cyfrowej (format *.JPG - rozdzielczość min.1024*768, kompresja min.80%), dokumentujących zastabilizowane węzły sieciowe, c) pliki wymiany danych (pliki o ustalonej strukturze, zapisane w standardzie SIBView5) z kompletem informacji na temat pomierzonych długości poszczególnych odcinków międzywęzłowych dróg, lokalizacji zastabilizowanych kolejnych węzłów sieciowych w ramach przyjętego systemu referencyjnego oraz z danymi, dotyczącymi ewentualnych aktualizacji informacji o zastabilizowanych wcześniej węzłach sieciowych, zlokalizowanych na sieci dróg powiatowych, administrowanej przez Zamawiającego, powiązanych z odcinkami dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia, d) pliki wymiany danych (pliki o ustalonej strukturze, zapisane w standardzie SIBView5) z kompletem informacji na temat: - poszczególnych danych drogowych oraz lokalizacji obiektów mostowych, tuneli i przepustów o świetle nie mniejszym niż 150 cm - obligatoryjny zakres danych dla części drogowej, - danych, dotyczących oznakowania pionowego - dane uzupełniające do części drogowej, e) kompletna dokumentacja fotograficzna zinwentaryzowanego oznakowania pionowego - zdjęcie znaku pionowego (zdjęcia zapisane w postaci cyfrowej - format *.JPG, rozdzielczość min.1024*768, kompresja min.80%, przygotowane do dołączenia do bazy danych programu SIBView5), f) mapy tematyczna (tzw. mapa elementów) - zgodnie z pkt.5 OPZ, g) zasilenie bazy danych SIBView5 - stanowisko zostanie wskazane i udostępnione Wykonawcy w tym celu przez Zamawiającego po wykonaniu prac, o których mowa w pkt.2.1.a-e i pkt.2.2.a-c OPZ, 3.6. Rezultaty omawianych prac mają być przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej, jako wynikowe dane, zapisane w formatach plików graficznych i w plikach wymiany, umożliwiających ich ewentualne ponowne zaimportowanie do bazy danych programu SIBView5, wdrożonego u Zamawiającego. 4. Mapy tematyczne 5.1. Opracowanie mapy tematycznej, wizualizacji wyników przeprowadzonej inwentaryzacji wybranych grup elementów powierzchniowych ma nastąpić w dowiązaniu do przyjętego kilometraża dróg i na tle sieci dróg, administrowanych przez Zamawiającego, dowiązanych również do wdrożonego na sieci dróg wojewódzkich systemu referencyjnego. Wydruk mapy ma być wykonany w 1 egz. w formacie AO. 5.2. Opracowanie mapy tematycznej, wizualizacji wyników przeprowadzonej oceny stanu nawierzchni ma nastąpić w dowiązaniu do przyjętego kilometraża dróg i na tle sieci dróg, administrowanych przez Zamawiającego, dowiązanych również do wdrożonego na sieci dróg wojewódzkich systemu referencyjnego. Wydruk mapy ma być wykonany w 1 egz. w formacie AO. 5. Wykaz czynności i materiałów przewidywanych do udostępnienia przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji omawianego przedmiotu zamówienia osoby upoważnione przez Zamawiającego, w ciągu nie dłużej niż 14 dni od zawarcia umowy, przekażą Wykonawcy na czas realizacji lub czasowo udostępnią do wglądu (w przypadku ich posiadania) następujące materiały i informacje: a) posiadane dane na temat poszczególnych elementów (węzły, odcinki międzywęzłowe) przyjętego systemu referencyjnego, b) posiadane arkusze map sekcyjnych mapy zasadniczej z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi, c) posiadane dane z inwentaryzacji dróg powiatowych i drogowych obiektów mostowych, d) pliki o ustalonej strukturze, zgodne ze standardem programu SIBView5, przygotowane do kodowania odpowiednich danych technicznych i eksploatacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22. ust.1 Ustawy Pzp; b) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dodatkowo aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). d) w ostatnich 3 latach wykonali zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla potrzeb zarządzania siecią dróg i z uwzględnieniem współpracującego z tym systemem oprogramowania SIBView5 , przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 300 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 100 km sieci dróg, w treści wymaganych referencji, dotyczących gromadzenia drogowych danych ewidencyjnych posiadać będą zapis, potwierdzający fakt gromadzenia i kodowania tych danych do bazy danych programu SIBView5, e) Prace związane z przedmiotem zamówienia wykonają w terminie do dnia 01.12.2008 r. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku opisanych w pkt.1. i pkt.2. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 1 wyklucza się z postępowania: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 4. wg art. 24 ust. 2 .wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26.ust.3 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (załącznik nr 3 do SIWZ). e) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4 do SIWZ). f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy dołączyć kopie uprawnień osób wskazanych, jako osoby kierujące realizacją przedmiotu zamówienia, zatrudnionych przez Wykonawcę, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy - uprawnienia w zakresie dróg oraz oryginał lub kopia aktualnego zaświadczenia, potwierdzającego przynależność danej osoby do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ważne w dniu złożenia oferty i nie krócej niż do ustalonego terminu zakończenia prac (Załącznik nr 5 do SIWZ). g) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik nr 6 do SIWZ). Należy wykazać się zamówieniami wykonywanymi w ostatnich 3 lat związanymi z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla potrzeb zarządzania siecią dróg i z uwzględnieniem współpracującego z tym systemem oprogramowania SIBView5 przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 300 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 100 km sieci dróg, Z dokumentów załączonych do oferty, dotyczących gromadzenia drogowych danych ewidencyjnych ma wynikać fakt gromadzenia i kodowania tych danych do bazy danych programu SIBView5, h) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 4. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, koszty tłumaczenia dokumentów i oświadczeń na język polski ponosi Wykonawca. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat tutejszego Zarządu Dróg Powiatowych - sala nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe
- DOSTAWA MIKROSKOPU OPERACYJNEGO OKULISTYCZNEGO
- BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
- Świadczenie usług cateringu w 2026 r. na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Świadczenie w roku 2026 usług cateringu na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Pułku 3. Ułanów Śląskich w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





