eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Suwałki: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 211794 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 188654 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5628500, fax 0-87 5628507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości do kuchni (stosowanych wg systemu HACCP), profesjonalnych środków do sprzątania i dezynfekcji, środków piorących, środków czystości oraz artykułów toaletowych i higienicznych, do siedziby Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach, ul. Pułaskiego 66, dokonywana raz na kwartał lub częściej wg potrzeb Zamawiającego. Całość zamówienia składa się z czterech części, Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych części zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Zakup produktów stanowiących przedmiot zamówienia, będzie dostarczany w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie, bądź pisemnie najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kart charakterystyki dla preparatów niebezpiecznych. Wykonawcy, z którymi podpisana zostanie umowa na realizację I i II części zamówienia w zaoferowanej ofercie zobowiązany będzie do dokonania następujących czynności: 1.1.1 Zamontowania systemów dozujących do preparatu myjącego i nabłyszczającego pod oferowaną chemię na zasadzie bezpłatnego użyczenia w kuchni Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach. 1.1.2 Wykonywanie regularnego serwisu zamontowanych urządzeń dozujących - minimum raz na dwa miesiące z pozostawieniem raportu o przeprowadzonym przeglądzie urządzeń. 1.1.3 Przeprowadzenia szkoleń dla personelu w zakresie stosowanych preparatów, każdorazowo na życzenie Zamawiającego. 1.1.4 Opracowanie technologii prania. 1.1.5 Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą towaru, procedur higienicznych ze stosowanych środków. 1.1.6 Opakowania bezzwrotne, oryginalnie zamknięte. W części I, II i III przedmiotu zamówienia Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dostarczenia dozowników ułatwiających łatwe dozowanie pod oferowaną chemię, oraz kart charakterystyki (w języku polskim) dla preparatów niebezpiecznych lub niebezpiecznych substancji chemicznych w przypadku oferowania takich środków. Zamawiający wymaga dołączenia pozwolenia na obrót środkiem biobójczym w przypadku oferowania środka biobójczego. Termin realizacji zamówienia wynosi 18 miesięcy od dnia podpisania przez obydwie strony umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty, których określenie zawiera zwrot typu. Pojęcie równoważności należy odnosić do równoważności technicznej, jakościowej i wydajnościowej oferowanych produktów wskazanych z nazwy przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga w przypadku złożenia ofert równoważnych dołączenia ulotek informacyjnych o zaoferowanych środkach. 1.2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na zadania wymienione w pkt 1.1 SIWZ Przedmiot zamówienia. W każdym z tych zadań oferty będą rozpatrywane i oceniane odrębnie. Oferta częściowa musi obejmować całość zadania wraz z dowozem artykułów do siedziby Zamawiającego. 1.3. Nie można złożyć oferty na niektóre elementy z jednej lub kilku części. 1.4. Oferty nie obejmujące przynajmniej jednej całej części, będą odrzucone jako nie odpowiadające treści SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 128451.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Profesjonalne środki czystości do kuchni (stosowane wg systemu HACCP)

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEKA Beata Karolczyk, ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5231.86
  • Oferta z najniższą ceną: 5231.86 oferta z najwyższą ceną: 7562.61
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Profesjonalne środki do sprzatania i dezynfekcji, środki piorące

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEKA Beata Karolczyk, ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44557.71
  • Oferta z najniższą ceną: 44557.71 oferta z najwyższą ceną: 60744.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Środki czystości

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SMYK Spółka Jawna, ul. Utrata 5, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48689.55
  • Oferta z najniższą ceną: 48689.55 oferta z najwyższą ceną: 48689.55
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Artykuły toaletowe i higieniczne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SMYK Spółka Jawna, ul. Utrata 5, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 29972.46
  • Oferta z najniższą ceną: 29972.46 oferta z najwyższą ceną: 29972.46
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.