eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaWymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 2 w Nowej Rudzie przy ul. Akacjowej 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Nowa Ruda: Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 2 w Nowej Rudzie przy ul. Akacjowej 8
Numer ogłoszenia: 211778 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 179857 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, fax (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 2 w Nowej Rudzie przy ul. Akacjowej 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Akacjowa 8, polegającej na: wymianie stolarki okiennej w sali gimnastycznej, wykonaniu podmórówek, montażu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oryginały w/w dokumentów do wglądu w siedzibie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00.00 do 13.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. Matplast Artur Kołodziej, ul. Spacerowa 15 a, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 99000
  • Oferta z najniższą ceną: 99000 oferta z najwyższą ceną: 99000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.