eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Krasnystaw: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 21173 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24294 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 32 15, faks 82 576 10 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostaje podzielone na cztery odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków, wskazanych w formularzu cenowym. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013 poz. 182 z późn. zm.) Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu). 2. Przedmiotem Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. W przypadku produktów, dla których zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, za produkt równoważny zamawiający uznaje: 1/ Takie samo spektrum działania na mikroorganizmy (bakterie, wirusy, grzyby). 2/ Takie samo przeznaczenie środka dezynfekującego (np.: powierzchnie, skóra, błony śluzowe). 3/ Taka sama wielkość opakowania i sposób aplikacji (np.: butelka z pompką, butelka z rozpylaczem). Na udowodnienie równoważności produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka równoważnego. 3. Przedmiotem Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku jest dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. 4. Przedmiotem Części 4 - Dostawa pianki do mycia i pielęgnacji ciała jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, przeznaczonej do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o. o.,, ul. M. Konopnickiej 11 A, 12-230 Biała Piska, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6205,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4301,14

  • Oferta z najniższą ceną: 3442,34 / Oferta z najwyższą ceną: 5337,69

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYMED s. c.,, ul. Kosynierów 7,, 35-242 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18883,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19737,60

  • Oferta z najniższą ceną: 19737,60 / Oferta z najwyższą ceną: 24887,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Części 4 - Dostawa pianki do mycia i pielęgnacji ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICUS Marzena Gołofit,, ul. M. Biernackiego 12/9,, 20-089 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16123,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20756,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.