eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA URZĄDZENIA MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Zabrze: DOSTAWA URZĄDZENIA MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 211578 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156046 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZENIA MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia myjąco - dezynfekującego wraz ze szkoleniem pracowników. 1. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności i być oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Urządzenie musi być dostarczone, montowane i serwisowane w systemie zarządzania jakością: Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy załączyć do oferty. 3. Urządzenie musi być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów urządzenia przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej przyrząd był gotowy do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4. Urządzenie musi być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 5. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do użytkownika m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia urządzenia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenie użytkowników z zakresu obsługi urządzenia. Szkolenie obejmować będzie 3 osoby. 8. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenie wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz ze sprzętem. 9. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 11. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 72 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 12. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 13. Zamawiający oczekuje podania wymagań lokalowo-środowiskowych, które musi spełnić by w sposób prawidłowy przygotować się do instalacji urządzenia w IChPW. 14. W celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących parametrów urządzenia, do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć oficjalne druki reklamowe lub specyfikację techniczną producenta. 15. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez Wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopii dokumentu wystawionego przez Producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeżeli nie jest on producentem. II. Przedstawione wyroby, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ. 3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. III. Urządzenie myjąco - dezynfekujące musi być wyposażone w/posiadać/ spełniać wymagania: 1. Urządzenie wolnostojące, ładowane od przodu, z możliwością zabudowy pod blatem roboczym wyposażone w kosze podstawowe 2. Wymiary zewnętrzne nie większe niż (wys. x szer. x głęb.): 845x900x700 mm 3. Wymiary wewnętrzne nie mniejsze niż (wys. x szer. x głęb.): 508x535x510 4. Moc całkowita zmywarki nie większa niż 10Kw 5. Waga max 115 kg 6. Zużycie wody na cykl nie większe niż 12 litrów 7. Obudowa zewnętrzna, drzwi urządzenia oraz komora wewnętrzna wykonane ze stali nierdzewnej 8. Iniekcyjne mycie oraz suszenie szkła laboratoryjnego na co najmniej 2 poziomach jednocześnie 9. Każdy z poziomów myjących wyposażony we własne przyłącze wody, komora z dwoma poziomami mycia 10. Co najmniej dwa ramiona myjące umiejscowione w części dolnej i górnej komory roboczej 11. Mikroprocesorowa kontrola sterowania, co najmniej 42 programy myjące przeznaczone dla wielu aplikacji, np. chemicznych, mikrobiologicznych (wysoka temperatura) itp. 12. Panel sterowania z wyświetlaczem LCD obrazującym m.in. nazwy programów; wyświetlacz odporny na zalanie, wyposażony w przyciski membranowe bez pokręteł 13. Wydajność pompy recyrkulacyjnej minimum 350 litrów/ min. 14. Poziom hałasu <65dB (A) 15. Moc (grzanie) minimum 6kW 16. Podłączenie wody średnica 20/27, 20 l/min., 2-6 bar 17. Regenerowalny system zmiękczający wodę 18. Płukanie końcowe za pomocą wody demineralizowanej 19. Wydzielane ciepło: 770 kcal/h 20. Przednie drzwi izolowane z przeciwwagą - izolacja oraz konstrukcja wykonana z dwóch ścian (co pozwala na ochronę termiczną oraz akustyczną) 21. Zabezpieczenie drzwi przed przypadkowym otwarciem podczas cyklu mycia 22. Filtr HEPA co najmniej klasy H13 (EN 1822) gwarantujący czystość powietrza suszącego pozwalającą na użycie szkła już po wyjęciu ze zmywarki 23. Wysuwana szuflada na butle z detergentami o pojemności co najmniej 10 l 24. Bardzo łatwa obsługa i instalacja urządzenia 25. Data produkcji zmywarki 2011 r. 26. Wózek iniekcyjny z krótkimi i długimi dyszami (100 szt.) o średnicy 2 i 6 mm do mycia naczyń okrągłodennych z wąskimi i szerokimi szyjkami 27. Wózek iniekcyjny z krótkimi i długimi dyszami (36 szt.) o średnicy 6 mm do różnego typu naczyń z szerokimi szyjkami, np. cylindry, kolby miarowe 28. Wózek do mycia pipet laboratoryjnych (25 szt.) oraz część iniekcyjna z krótkimi i długimi dyszami (30 szt.) do mycia różnego typu naczyń 29. Kosz podstawowy wyposażony w ramię myjące wraz z pokrywą stalową 30. System do demineralizacji wody 31. System węży połączeniowych 32. Środek myjący (neutralizator i detergent) 10 litrów + 10 litrów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANLAB Danuta Katryńska, ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54833,4

  • Oferta z najniższą ceną: 54833,4 / Oferta z najwyższą ceną: 54833,4

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.