Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Konin: Dostawa fortepianu
Numer ogłoszenia: 211506 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Koniński Dom Kultury , Plac Niepodległości 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0 63 211 31 33, faks 0 63 242 43 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kdk.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem własnym fabrycznie nowego fortepianu z dostosowanym do niego pokrowcem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie i strojenie fortepianu w siedzibie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Parametry instrumentu: - wymiary minimalne w cm ( długość x szerokość x wysokość ) - 211x 153 x 100 - pedały ( 3 ) - wykonane z mosiądzu, - skala: A0-c5 ( 88 klawiszy ) - konstrukcja ramy: odlew żeliwny, - konstrukcja rezonatora: stalowa - konstrukcja korpusu : drewniana, - klawiatura: drewniana, pokryta imitacją kości słoniowej lub kompozytem, - płyta rezonansowa: drewno świerk, - mostki: drewniane, - belki stroikowe: drewniane, klejone warstwowo, - kołki stroikowe: niklowane, - struny: stalowe, w niskich rejestrach owijane drutem miedzianym, - młoteczki filcowe, - szyny korpusu mechanizmu grającego: metalowe, - podwójne kółka z rolkami transportowymi, wulkanizowanymi z hamulcem, - wykończenie obudowy; żywica poliestrowa, kolor czarny, połysk, - skrzydło z regulacją otwarcia, - regulowany pulpit..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe 37.32.16.00 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. UWAGA ! 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o których mowa w SIWZ część III pkt. 6.5 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6.Dokumenty potwierdzające ,że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, usług należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT oraz inne dokumenty , z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kdk.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koniński Dom Kultury
Plac Niepodległości 1 , 62-510 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Koniński Dom Kultury Plac Niepodległości 1 , 62-510 Konin, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej WSZ im. dr R. Ostrzyckiego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45"
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji : Modernizacja infrast. szpit. wraz z zakupem wypos. w celu poprawy dostępności, efektywności, bezpieczeństwa w zakresie diagnostyki i leczenia kardiolog.
- Dostawa leku Daratumumabum biorącego udział w programie lekowym B.54. - Leczenie chorych na szpiczaka plazmocytowego
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





