Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Sanok: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla PWSZ
w Sanoku
Numer ogłoszenia: 211503 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku , ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655950, 4655966, fax. 013 4655959.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-sanok.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla PWSZ w Sanoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego. 2.Przedmiot zamówienia podzielono na następujące zadania (części): ZADANIE 1 - Dostawa sprzętu komputerowego, ZADANIA 2 - Dostawa rzutników multimedialnych,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5.Kopia deklaracji producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE) dla oferowanych zestawów komputerowych PC..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-sanok.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw komputerowy PC 36 szt. 2 Monitory LCD 36szt. 3 Zestaw komputerowy PC 2 szt. 4 Monitory LCD 2 szt. 5Termotransferowa drukarka etykiet 1 szt. 6Pamięć SO-DIMM 2 szt. 7Pamięć DIMM 2 szt. 8Acces point 4 szt. 9Płyta główna 1 szt. 10Karta sieciowa Wi-Fi 16 szt. 11Drukarka laserowa z dupleksem 1 szt. 12Drukarka laserowa z dupleksem 1 szt. 13Drukarka laserowa 2 szt. 14Przełącznik 8 portowy z podstawowymi funkcjami zarządzania 1 szt. 15Przełącznik 16 portowy niezarządzany 1 szt. 16Pendrive 16 GB USB 2.0 1 szt. 17Pendrive 16 GB USB 2.0 5 szt. 18Oprogramowanie ABBYY FineReader 9.0 Professional Edition wraz z nośnikiem 1 szt. Dokładny opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIA 2 - Dostawa rzutników multimedialnych,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rzutnik multimedialny 3 szt. 2Torba transportowa do w/w rzutnika 2 szt. 3Zestaw do montażu sufitowego do w/w rzutnika 1 szt. Dokładny opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na terenie Płatnej Strefy Parkowania Gminy Miejskiej Sanok w ilości 13 sztuk
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
- Dostawa i montaż urządzeń AV do sali 220 w paw. A-4 AGH - KC-DE-zp.272-725/25
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wynajem konstrukcji, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego na potrzeby koncertu w ramach WOŚP 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





