eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › NAPRAWA DRÓG LEŚNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Świdnik: NAPRAWA DRÓG LEŚNYCH
Numer ogłoszenia: 211487 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik , ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7513011, 7513012, fax. 081 7512091.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA DRÓG LEŚNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Naprawa dróg leśnych w leśnictwach: Niedrzwica, Świdnik 1. planuje się wykonać: - naprawa drogi gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa dolna z kamienia podkładowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 14 cm - nawierzchnia z betonu kruszonego gr. 20 cm, lokalnie na długości 100 m i szerokości 3m, - naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej w miejscach powstania ubytków nawierzchniowych jezdni - 250 m2. Nie przewiduje się podziału zamówienia na części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr. 109 poz. 1158 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr. 66 2030 0045 1110 0000 0151 7840. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w dniu otwarcia ofert było w posiadaniu zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach , należy w oryginale złożyć w pokoju nr. 6 (kasa) w siedzibie zamawiającego, zaś kopię dołączyć do oferty. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1. upłynie termin związania ofertą; 2. zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3. zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy: 1. który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, b) wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, c) dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budownictwa drogowego lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, d) ubezpieczają działalność firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys. złotych 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 muszą spełnić oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. W zakresie ubezpieczenia, każdy z wykonawców musi być ubezpieczony proporcjonalnie do udziału w bezpośrednim wykonywaniu robót (zgodnie z umowa konsorcjum). Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy dokumentów i załączników wymienionych w dziale VI oraz sprawdzenia na gruncie niektórych obiektów wskazanych w tych dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentów stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności budownictwa drogowego wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem: miejsca wykonania, rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania - zał. nr 4 oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, lub opinie itp.), 5/ kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 6/ podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) powinien złożyć z osobna, 7/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 i potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 8..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/swidnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pokój nr 105, ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokoju nr 2 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.