Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 211467 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy fabrycznie nowych, nie używanych artykułów biurowych oraz udzielenie gwarancji przydatności na nie na warunkach określonych w § 4 umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Halina Wegorek-Marczak Biurosewis MM, Narbutta 20/27, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2299,69
Oferta z najniższą ceną: 2299,69 / Oferta z najwyższą ceną: 2466,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie proponuje się udzielić w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwana dalej Ustawą. Zgodnie z ww. art. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi 17 859,64 euro (71 788,62 PLN netto) - tym samym jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy dla usług i dostaw. Ustawowe pojęcie powszechnie dostępny należy rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Tak więc towary i usługi powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży i można je nabyć bez względu na miejscowość i czas. Pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć typy lub gatunki (dostaw, usług) dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), niewymagające indywidualnego podejścia (Informator Urzędu zamówień Publicznych nr 3, marzec 2010 r.). Wobec tego ustalone standardy to powtarzalne parametry jakościowe (trwałość, funkcjonalność, gabaryty itd.) przedmiotu świadczenia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Ośrodka Rozwoju Edukacji, zatem biorąc pod uwagę powyższe ta dostawa spełnia powyższe przesłanki gdyż są to artykuły powszechnie dostępne, tj. można je nabyć w każdym podmiocie działającym w branży handlowej dotyczącej artykułów biurowych lub informatycznych. Prowadzenie tego typu działalności gospodarczej, a w szczególności sprzedaż artykułów biurowych nie wymaga specjalnych kwalifikacji ani pozwoleń oraz nie jest reglamentowana posiadaniem koncesji, licencji itp. Dostawa artykułów biurowych w zakresie zgodnym z SIWZ jest dostawą uznaną za powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych i może być oferowana przez liczne podmioty na rynku. Umożliwia to łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Standardy jakościowe tego typu towarów nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, ale zaspokaja on swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim zainteresowanym ich zakupem. Dostawy artykułów biurowch to dobra popularne na rynku, oferowane przez wszystkich Wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot naszego zamówienia w pełnym zakresie. W celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania dostawy na rzecz ORE, wytypowano firmy zapewniające odpowiedni poziom jakościowy świadczenia dostaw w zakresie oferowanych materiałów, Biorąc pod uwagę powyższe przedmiotowe zamówienie wypełnia dyspozycję art. 70 Ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





