Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Szczecin: Remont alejki wraz ze schodami i remontem instalacji elektrycznej prowadzącej do głównego wejścia do budynku Wydziału Techniki Morskiej Politechniki Szczecińskiej
przy al. Piastów 41 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 211454 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4343126, 4494046, fax. 091 4494072.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.ps.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont alejki wraz ze schodami i remontem instalacji elektrycznej prowadzącej do głównego wejścia do budynku Wydziału Techniki Morskiej Politechniki Szczecińskiej przy al. Piastów 41 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż i ponowne wykonanie podestu betonowego przy wejściu głównym, wykonanie pochylni betonowej dla niepełnosprawnych do wejścia, obłożenie podestu i pochylni płytkami gres, montaż barierki, korytowanie alejki, ułożenie podbudowy i podsypki pod alejkę, ułożenie kostki brukowej, płyt chodnikowych, krawężników, wykonanie ogrodzenia i balustrad, wykonanie schodów gruntowych, montaż słupów oświetleniowych wzdłuż alejki, wykonanie podłączenia elektrycznego zasilającego oprawy na słupach do budynku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zgodnie z Działem VI SIWZ , wysokość wadium 2000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Jest uprawniony do prowadzenia działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3. Posiada wiedzę oraz doświadczenie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia; 4. Posiada niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonywanie niniejszego zamówienia; 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia; 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena każdego z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w wyszególnonych powyżej ust. 1 - 6 niniejszego ogłoszenia zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia lub nie spełnia warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na okoliczność spełnienia określonych powyżej w ust. 1 - 6 warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Oświadczenie można złożyć na druku, którego wzór określa załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę określonych w ust. 1 - 2 wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę określonych w ust. 3 - 5 wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a) odpowiednich dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy przewidziany przez wykonawcę do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane; zaświadczenia właściwej dla wykonawcy Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu kierownika budowy przewidzianego przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. b) wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakresu robót przewidzianego do realizacji przez podwykonawców. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 specyfikacji (na dwóch stronach - część A i B), a jeżeli wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4 specyfikacji; c) wykazu (oświadczenie wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót ogólnobudowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu (układanie nawierzchni płyt, instalacje elektryczne) , przy czym przynajmniej jedna z tych robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji; d) dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. c) (wyszczególnione w załączniku nr 5 specyfikacji) zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np.: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów robót). 4. Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa w ust. 2 niniejszego działu aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) niniejszego działu wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b-d) niniejszego działu wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Szczecińska
Dział Techniczny
70-310 Szczecin
al. Piastów 18, pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Szczecińska Dział Techniczny 70-310 Szczecin al. Piastów 18, pokój 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, psychodietetycznego, doradztwa prawnego dla uczestników Projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe"
- Dostawa, montaż i uruchomienie akomodacyjnych wyświetlaczy czasu wraz z włączeniem istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej do systemu dynamicznej koordynacji liniowej w dwóch lokalizacjach...
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ "Zdroje"
- Pomiary geodezyjne odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w 2025
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.