Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Zamość: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 211359 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2010/2011 Zadanie nr I - 2100 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 Zadanie nr II - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 Zadanie nr III - 1400 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu ul. Starowiejska 23 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia : - CPV - 14211000 - 3 - piasek - PKW i U - 14.21.11 - 90.11 - piasek naturalny niekruszony Stawka podatku VAT - 22% . 2. Piasek powinien spełniać wymagania : a) odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach b) posiadać uziarnienie od 0 do 2 mm , nie powinien być łamliwy , nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny , powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch kołowy ( ziarna nie mogą ulegać rozdrabnianiu ) 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie , w miarę potrzeb Zamawiającego , w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy 4. Każda dostarczona partia winna posiadać wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez Wykonawcę, które określają w sposób jednoznaczny cechy fizyczne piasku oraz jego przydatność do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach 5.Zakwestionowane przez Zamawiającego partie dostarczonego piasku jako nie spełniające wymogów w/w normy zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość piasku Zamawiający nie zapłaci. 6.Dostawa piasku będzie się odbywać pojazdami samowyładowczymi na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej dostawy piasku, ważenie powinno być wykonane w obecności wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 8. Materiał nie spełniający wymagań Wykonawca zabiera na swój koszt w ciągu 30 dni od chwili powiadomienia. 9. Podane ilości piasku , są ilościami maksymalnymi , Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych . 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego podczas rozładunku materiałów na placu składowym zamawiającego 11.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) Wartość zamówienia zad. nr 1 -46 662,00 zł netto , zad. nr 2 - 41 814,00 zł netto, zad nr 3 - 38 892 ,00 zł z netto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności , Wykonawca powinien posiadać uprawnienia na wydobycie piasku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykonać minimum jedna dostawę , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia brutto / w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT /
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail : rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem albo drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak tel. (84) 638 6639.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku w ilości 2100 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku w ilości 1800 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych do Obwodu Drogowego w Zamościu ul. Starowiejska 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piasku w ilości 1400 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do elektrofizjologii
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I UBEZPIECZENIA OC ZAKŁADU GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SP. Z O.O.
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU STACJI OBSLUGOWO NAPRAWCZEJ W SAMODZIELNEJ PUBLICZNEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAMOŚCIU
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





