eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frampol › BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM WE FRAMPOLU -I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Frampol: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM WE FRAMPOLU -I ETAP
Numer ogłoszenia: 211350 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Frampola , ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, woj. lubelskie, tel. 084 6857509 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frampol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM WE FRAMPOLU -I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum we Frampolu - I Etap, zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi dla poszczególnych branż , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, harmonogramem rzeczowym robót , przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej , specyfikacją istotnych warunków zamówienia i umową. Dla potrzeb zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia , realizację przedmiotu zamówienia dzieli się na 3 etapy; 1) I Etap obejmujący zakres robót: a) zagospodarowanie terenu - roboty rozbiórkowe b) stan O- roboty ziemne i fundamenty c) roboty elektryczne - zasilanie d) roboty elektryczne - przełożenie kabla e) część robót sanitarnych zewnętrznych oraz część robót stanu surowego - z terminem realizacji do dnia 30 listopada 2009r., 2) II Etap obejmujący zakres robót: a) pozostałą część robót sanitarnych zewnętrznych oraz robót stanu surowego, b) część robót obejmującą ściany, stolarka, ślusarka oraz malowanie, c) część robót sanitarnych wewnętrznych oraz część robót elektrycznych wewnętrznych - z terminem realizacji do dnia 30 listopada 2010r. 3) III Etap obejmujący zakres robót: a) podłoża i posadzki, b) elewacje i roboty zewnętrzne, c) pozostała cześć robót stanu surowego, d) pozostałą część robót sanitarnych wewnętrznych oraz robót elektrycznych wewnętrznych, e) zakup wyposażenia -z terminem realizacji do dnia 30 września 2011r. z zastrzeżeniem, że maksymalna kwota, którą może zapłacić Zamawiający w 2009r. wynosi brutto 1.130.000,00 (jeden milion sto trzydzieści tysięcy )złotych, zaś maksymalna kwota , którą może zapłacić Zamawiający w 2010 roku wynosi brutto 2.260.000,00 ( dwa miliony dwieście sześćdziesiąt tysięcy)złotych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium . Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi 80 000,00 zł. sł. osiemdziesiąt tysięcy 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach -1. pieniądzu, -2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -3. gwarancjach bankowych, -4. gwarancjach ubezpieczeniowych -5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 66 ust. 5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.Nr 109,poz.1158, ze zm. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Frampolu Nr 15 9604 0005 0000 0286 2000 0060- uznanie konta zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 21 lipca 2009r. do godz. 12,00 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli -1. upłynął termin związania ofertą, -2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia . 6. Z zastrzeżeniem pkt. 9, Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy -1. który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, -2. który został wykluczony z postępowania , -3. którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana -1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zażąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt.6 ppkt.2 i ppkt.3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 12. Dowód wniesienia wadium w oryginale wykonawca dołączy do oferty. 13. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione ,jeżeli uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi do upływu terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy -1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego i przedmiot jego działalności obejmuje przedmiot zamówienia, -2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca a. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem- hala widowiskowo-sportowa - i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę min. 2,5 mln brutto każde, b. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które po myśli art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz.U.z 2006r. Nr 156,poz.1118 ze zm. mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i tak- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - członkiem samorządu zawodowego, kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej i elektrycznej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - członkami samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca a.posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 1 000 000 sł.jeden milion zł lub posiada zdolność kredytową do kwoty co najmniej 1 000 000 sł. jeden milion zł , b. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 1 000 000 sł. jeden milion zł. c. średnie roczne obroty wykonawcy z ostatnich trzech lat wynoszą co najmniej 10 000 000zł. sł. dziesięć milionów złotych 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i złoży dokumenty-pozytywne- , wymienione w pkt.VI.1.ppkt 2,3 ,4. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt 1 na podstawie żądanych w pkt.VI dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4 .Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.W przypadku , o którym mowa w pkt. 4 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.4. 7.Jeżeli oferta Wykonawców , o których mowa w pkt. 4 zostanie wybrana zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. W przypadku , o którym mowa w pkt 4 warunki określone w pkt 1 ppkt 2 i ppkt3 będą oceniane łącznie z tym ,że warunek określony w pkt1 ppkt 2 litera a winien być spełniony przez najwyżej dwóch członków konsorcjum i z zastrzeżeniem pkt.9 i 10. Nie stanowi spełnienia warunku wykazanie się przez członków konsorcjum realizacją robót o różnych zakresach i zdecydowanie mniejszych wartościach, gdyż wartość robót nie podlega sumowaniu , a zakres robót łączeniu. 9. Warunek ubezpieczenia określony w pkt 1 ppkt 3 litera b powinni spełniać odrębnie poszczególni członkowie konsorcjum. 10. Warunek określony w pkt1 ppkt 3 litera c powinni spełniać odrębnie poszczególni członkowie konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów -1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -5.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane należycie . -6.wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, -7.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.6 wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, -8.bilansu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, -9.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -10.polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -11.oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 -12.oświadczenia Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . -13.Wykazu części zamówienia , których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -14.pełnomocnictwa do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, -15.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczonej za zgodność z oryginałem -każda strona- przez wykonawcę zgodnie z jego sposobem reprezentacji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy ,gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający może także , w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w pkt.1. 5.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1,2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ,że a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.2. Zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 5.3. Dokumenty , o których mowa w pkt 5.1.litera a i c oraz pkt 5.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument , o którym mowa w pkt.5.1. Litera b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt.5.1 i pkt.5.2. Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt 5.3. stosuje sie odpowiednio. Dokumenty winny być złożone w języku polskim i posiadać tłumaczenie przysięgłe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frampol.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Frampolu ul. Zamojska 13 23-440 Frampol.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.