Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Gliwice: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W GLIWICACH UL. ANDERSA 47
Numer ogłoszenia: 211332 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax. 0-32 231 92 51 wew. 111-720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W GLIWICACH UL. ANDERSA 47.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu, użytkowanych przez: Jednostkę Wojskową 1499, Jednostkę Wojskową 1552, Jednostkę Wojskową 2748, Jednostkę Wojskową 4217 oraz Jednostkę Wojskową 2624 ( kompleks 3114 ) ul. Oświęcimska 33 Bytom , GKO - (kompleks 1252)- ul. Czarneckiego 12 , kompleks 3115 ul. Oświęcimska 36 Bytom. Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Garnizonu Oświęcim administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu użytkowanych przez Jednostkę Wojskową 1691, Jednostkę Wojskową 2272 oraz Jednostkę Wojskową 1521 - ( kompleks 0764) ul. Rotmistrza Pilickiego 30 w Oświęcimiu. Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Gliwicach użytkowanych przez: JW. 4217, JW. 4115,JW. 1966,JW. 1357,JW. 4163, Garnizonowy Węzeł Łączności, Pracownię Psychologiczną, Placówkę Żandarmerii Wojskowej, Terenową Wojskową Komisję Lekarską, - wymienione jednostki mieszczą się przy ul. Andersa 47 Gliwice (kompleks 3491) , Wojskową Komendę Uzupełnień -ul. Zawiszy Czarnego 7 w Gliwicach (kompleks 3698), Klub Garnizonowy- ul. Mieszka I-go 26 w Gliwicach ( kompleks - 3207). Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Tarnowskich Górach użytkowanych przez:JW. 3390, JW. 4217 - ul. Opolska 36 Tarnowskie Góry (kompleks 3174, Wojskową Komendę Uzupełnień- ul. Mickiewicza Tarnowskie Góry (kompleks 3171). Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Katowicach użytkowanych przez: Wojewódzki Sztab Wojskowy-ul. Francuska 30 w Katowicach , Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Kościuszki 32 w Będzinie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Pułku Piechoty 3 w Chorzowie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Piłsudskiego 2 w Rybniku, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Legionów 20 w Częstochowie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul.Cyganerii51 w Tychach, Wojskową Komendę Uzupełnień- ul. Mikołowska 4a w Mysłowicach, Placówkę Żandarmerii Wojskowej - ul. Kilińskiego 9 w Katowicach, Kościół Garnizonowy w Katowicach,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy a także wymagania określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty odpowiednio potwierdzające, że: 1. posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy FORMULARZ OFERTY PRZETARGOWEJ - zał. nr 2 do niniejszej SIWZ, 3. Wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy druki SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO-CENOWEJ - zał. nr 3 do SIWZ, 4. Karty charakterystyki produktów zaoferowanych do wykonania zad.1,potwierdzające spełnienie wymagań technicznych postawionych przez zamawiającego./załącznik nr.5 / 5. Zaparafowany przez osobę/y uprawnioną/e wzór umowy / zał. 6 / 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2), 3) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokument potwierdzający posiadanie polisy ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej umową . 10. Wzywa się wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 12. Wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opieczętowane pieczątką za zgodność z oryginałem ,jak również opieczętowane pieczątką imienną i podpisane przez osobę do tego uprawnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 Gliwice
ul. Andersa 47
44-121 Gliwice
kancelaria jawna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 Gliwice ul. Andersa 47 44-121 Gliwice kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu, użytkowanych przez: Jednostkę Wojskową 1499, Jednostkę Wojskową 1552, Jednostkę Wojskową 2748, Jednostkę Wojskową 4217 oraz Jednostkę Wojskową 2624 ( kompleks 3114 ) ul. Oświęcimska 33 Bytom , GKO - (kompleks 1252)- ul. Czarneckiego 12 , kompleks 3115 ul. Oświęcimska 36 Bytom. powierzchnia 10.722,99 m2 , termin realizacji od 01.10.2008r. do 31.12.2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Garnizonu Oświęcim administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Garnizonu Oświęcim administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Bytomiu użytkowanych przez Jednostkę Wojskową 1691, Jednostkę Wojskową 2272 oraz Jednostkę Wojskową 1521 - ( kompleks 0764) ul. Rotmistrza Pilickiego 30 w Oświęcimiu, powierzchnia 9 738,76 m2 termin realizacji od 01.10.2008r. do 31.12.2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Gliwicach użytkowanych przez: JW. 4217, JW. 4115,JW. 1966,JW. 1357,JW. 4163, Garnizonowy Węzeł Łączności, Pracownię Psychologiczną, Placówkę Żandarmerii Wojskowej, Terenową Wojskową Komisję Lekarską, - wymienione jednostki mieszczą się przy ul. Andersa 47 Gliwice (kompleks 3491) , Wojskową Komendę Uzupełnień -ul. Zawiszy Czarnego 7 w Gliwicach (kompleks 3698), Klub Garnizonowy- ul. Mieszka I-go 26 w Gliwicach ( kompleks - 3207).powierzchnia 13 014,47m2 , termin realizacji od 01.10.2008r. do 31.12.2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Katowicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Katowicach użytkowanych przez: Wojewódzki Sztab Wojskowy-ul. Francuska 30 w Katowicach , Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Kościuszki 32 w Będzinie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Pułku Piechoty 3 w Chorzowie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Piłsudskiego 2 w Rybniku, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul. Legionów 20 w Częstochowie, Wojskową Komendę Uzupełnień-ul.Cyganerii51 w Tychach, Wojskową Komendę Uzupełnień- ul. Mikołowska 4a w Mysłowicach, Placówkę Żandarmerii Wojskowej - ul. Kilińskiego 9 w Katowicach, Kościół Garnizonowy w Katowicach,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Tarnowskich Górach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeniach administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Tarnowskich Górach użytkowanych przez: JW. 3390, JW. 4217 - ul. Opolska 36 Tarnowskie Góry (kompleks 3174, Wojskową Komendę Uzupełnień- ul. Mickiewicza Tarnowskie Góry (kompleks 3171).powierzchnia 4660,00m2, termin realizacji od 01.10.2008r. do 31.12.2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.73.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane (2)
- Dostawy obuwia dla pracowników Zamawiającego
- Mycie wiat i peronów autobusowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości obiektu Hala Sportowo-Widowiskowa w Nysie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na obiekcie Tyskich Hal Targowych przy al. Piłsudskiego 8 w Tychach
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, usług remontowych oraz usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie od 06.03.2026 r. do 31.10.2027 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





