eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NR 1. Znak sprawy SZP/380/37/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NR 1. Znak sprawy SZP/380/37/2013.
Numer ogłoszenia: 211319 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181239 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NR 1. Znak sprawy SZP/380/37/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NR 1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakiety. PAKIET I - MYDŁA - Załącznik nr 2 PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE - Załącznik nr 2.1 PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2.2 PAKIET IV - RĘKAWICE OCHRONNE - Załącznik nr 2.3 PAKIET V - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA - Załącznik nr 2.4 PAKIET VI - KOSZE NA ODPADY - Załącznik nr 2.5 PAKIET VII - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I SZTUĆCE - Załącznik nr 2.6 Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w danym pakiecie zawarty został w Załącznikach nr 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2,4, 2,5, 2,6 tzn. w formularzach cenowych. Termin i realizacja zamówienia: 1.Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej na 3 dni robocze przed datą wymaganej dostawy. 3.Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Magazynu lub osoba upoważniona przez niego. 4.Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY lub przy pomocy firmy transportowej na jego koszt i ryzyko do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Magazynu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety z uwzględnieniem wszystkich pozycji asortymentowych zawartych w danym pakiecie. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na produkty równoważne w następujących pakietach: Pakiet I poz. 1÷6, Pakiet II poz. 1÷4, 6÷11, 14,16÷22, Pakiet V poz. 1÷3; Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez Zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Jako równoważny Zamawiający rozumie produkt o identycznym wskazanym w opisie przeznaczenia, sposobie użytkowania, metodzie dozowania, stanie skupienia (formie) oraz objętości pojemności lub wagi. Wykonawca powołujący się na rozwiązanie równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają w/w warunki równoważności. Zgodnie z art. 30. ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywae przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to iż Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje asortymentem równoważnym np. poprzez dołączenie do oferty dokumentów poświadczających o równoważności oferowanego asortymentu. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (np. kartę charakterystyki produktu) asortymentu równoważnego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment posiada takie same lub lepsze parametry technicznych, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: dokumenty dotyczące równoważności oferty, nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. Wartość powyżej 14 000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.40 - Kosze 18.42.40.00 - Rękawice 39.22.11.10 - Naczynia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I - MYDŁA - Załącznik nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U. i H. ARIS, ul. Jastrzębska 15, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5854,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4639,93

  • Oferta z najniższą ceną: 4639,93 / Oferta z najwyższą ceną: 5716,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE - Załącznik nr 2.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U. i H. ARIS, ul. Jastrzębska 15, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24962,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14756,56

  • Oferta z najniższą ceną: 14756,56 / Oferta z najwyższą ceną: 23178,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAMAR Sp. z o. o., ul. Staroniwska 115, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7380,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8288,67

  • Oferta z najniższą ceną: 8288,67 / Oferta z najwyższą ceną: 8288,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET V - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA - Załącznik 2.4..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DEOBOX Zbigniew Stępień, ul. Warszawska 1/3/114, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2524,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2475,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2475,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2475,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET VI - KOSZE NA ODPADY - Załącznik 2.5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o. o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7189,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6580,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6580,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8979,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET VII - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UśYTKU I SZTUĆCE - Załącznik 2.6..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAMAR Sp. z o. o., ul. Staroniwska 115, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11913,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10559,92

  • Oferta z najniższą ceną: 10559,92 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.