eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówUsuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Lubartów: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 211314 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na usługi wykonywane na terenie powiatu lubartowskiego w trybie określonym w art. 130a ust. 5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, zwaną dalej ustawą oraz wydanego na podstawie wyżej wymienionej ustawy rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r.w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej zwanego dalej rozporządzeniem polegające na: 1) usuwaniu pojazdów na wyznaczony parking strzeżony z dróg położonych na terenie powiatu lubartowskiego w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust.1 i 2 ustawy; 2) przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy na parkingu strzeżonym wyznaczonym przez Starostę Lubartowskiego ;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5, 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r.Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponują co najmniej poniższymi pojazdami: Część I i III - pojazdem z platformą, do transportu pojazdów o dmc do 3,5 t w ilości minimum 1 szt. Część II i III - pojazdem do holowania pojazdów od 3.5 tony do 16 ton w ilości minimum 1 szt., - pojazdem do holowania pojazdów powyżej 16 ton wyposażonego w wciągarkę w ilości minimum 1 szt., b) dysponują parkingiem spełniającym poniższe kryteria dla część nr I i II - parking położony na terenie powiatu lubartowskiego, - parking z całodobowym dozorem wykonywanym przez dozorcę, - powierzchnia parkingu nie mniej niż 500 m2, - nawierzchnia parkingu asfaltowa, betonowa lub z kostki brukowej, nawierzchni ulepszonej, - ogrodzenie parkingu trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,80 m, - oświetlenie parkingu lampami w ilości co najmniej 4 sztuk, - wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej; c) dysponują parkingiem spełniającym poniższe kryteria dla część nr III - parking położony na terenie powiatu lubartowskiego, - parking z całodobowym dozorem wykonywanym przez dozorcę, - ogrodzenie parkingu trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,80 m, - oświetlenie parkingu lampami w ilości co najmniej 4 sztuk, - wjazd na parking bezpośrednio z drogi publicznej; -spełniający wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 14 sierpnia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 161 poz. 1567) w zakresie usuwanych pojazdów przewożących towary niebezpieczne Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (ubezpieczenie przewoźnika i ubezpieczenie parkingu) na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    dokument lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzający prawo Wykonawcy do dysponowania nieruchomością, na której zlokalizowany jest (będzie) parking w tym pisemne zobowiązanie właściciela nieruchomości do oddania jej do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia; 2) mapa, szkic z lokalizacją parkingu oraz naniesionymi drogami dojazdowymi; 3) nie mniej niż 3 fotografie, na których widoczne będą: plac parkingowy, ogrodzenie parkingu,oświetlenie parkingu; 4) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wykazanych w wykazie, o którym mowa w powyższym pkt 1 ppkt 3 (wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) dokumenty lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające prawo Wykonawcy do dysponowania pojazdami wykazanymi w wykazie, jeśli prawo to nie wynika bezpośrednio z prawa własności pojazdów uwidocznionego w dowodach rejestracyjnych pojazdów w tym pisemne zobowiązanie właściciela pojazdu do oddania pojazdu do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

jeżeli zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego, - jeżeli zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy o zadania wynikające z art. 50a ustawy Prawo ruchu drogowym oraz art. 95 ustawy o transporcie drogowym, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, nastąpią jedynie zmiany cen jednostkowych brutto, - cena jednostkowa brutto zostanie obliczona jako suma ceny netto i iloczynu ceny netto i nowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 261 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 tony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5, 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3, 5 tony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5, 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5, 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.