Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Szczecin: Remont przepustu w ciągu drogi krajowej nr 22 na odcinku Człopa-Dobiegniew w km 120+920 w m. Przesieki
Numer ogłoszenia: 211301 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax. 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu w ciągu drogi krajowej nr 22 na odcinku Człopa-Dobiegniew w km 120+920 w m. Przesieki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustu w ciągu drogi krajowej nr 22 na odcinku Człopa-Dobiegniew w km 120+920 w m. Przesieki. Zamówienie obejmuje : - roboty rozbiórkowe (zdjęcie niekonstrukcyjnych elementów przepustu, rozbiórka nawierzchni drogi i podbudowy w pasie przepustu, rozbiórka nasypu drogowego, ścian czołowych oraz sklepienia przepustu); - budowę przepustu (prace przygotowawcze, wykonanie fundamentów betonowych na wlocie i wylocie przepustu, wykonanie materaca z tłucznia, wykonanie podsypki piaskowej pod rurą przepustu, montaż segmentów rury przepustu, wykonanie zwieńczeń żelbetowych na wlocie i wylocie przepustu, wykonanie podbudowy i nawierzchni na odc. przebudowy, montaż barier, oczyszczanie i rekultywacja terenu, prace regulacyjne i umocnieniowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi ogólne, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp oraz spełniający warunki szczegółowe określone w niniejszej Sekcji. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów. III.2.1.) Ograniczenie liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: - Liczba punktów za każdą (ponad wymóg minimalny) zrealizowaną z należytą starannością robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy przepustu - 10 punktów, lecz nie więcej niż 80 punktów łącznie. Szczegółowe zasady punktacji za potencjał kadrowy: - za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako kierownik budowy - 4 punkty, lecz nie więcej niż 20 punktów łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za doświadczenie i potencjał kadrowy - 100 punktów. W przypadku uzyskania tej samej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie długość stażu kandydata na stanowisko Kierownika Budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: III.2.2) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie Wykonawcy: a) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. b) o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,. 6c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dodatkowo załączyć kopie uprawnień budowlanych oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - tam gdzie są one wymagane. Minimalny poziom wymaganych standardów: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: - Kierownik budowy posiadający uprawnienia mostowe bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót- 5 lat - 1 osoba, 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością łącznie pięć robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy przepustu. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie; 70-340 Szczecin ul. Bohaterów Warszawy 33, pok.10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





