eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegozorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Ostrów Wielkopolski: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych
Numer ogłoszenia: 211260 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych I. Wyprawa do Wrocławia do Teatru lub Kina Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób, W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki (teatr/ kino, muzea itp.) opłata przewodnika, Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad (np.: McDonald), podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy, Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców. o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek:. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki, czepki, okulary na basen, pamiątka z zoo do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. II. Wyprawa do Poznania (zwiedzanie miasta, wejście do Muzeum Archeologicznego, warsztaty dla dzieci w muzeum, pobyt w Ecotropicanie). Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki - zwiedzanie starego rynku, wycieczka do Muzeum Archeologicznego, warsztaty dla dzieci w muzeum archeologicznym, wejście do Ecotropicany, przewodnik - itd. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad (np. Pizzeria), podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy. Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek:. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki, zakup pamiątki do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. III. Wyprawa do Rogowa do Parku Dinozaurów Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki - zwiedzanie parku i korzystanie z atrakcji oferowanych przez park, uczestnictwo w zajęciach edukacyjnych np. paleontologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia - w postaci ciepłego posiłku - obiad, podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy. Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek np. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki , zakup pamiątki do ceny 10 zł (na osobę), Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. IV. Wyprawa do Torunia (Planetarium Astronomiczne Orbitarium, zwiedzanie miasta) Ilość osób - minimalna grupa 10 osób maksymalnie 20 osób, W CENIE: Koszt przejazdu - autokarem, opłata parkingowa. Bilety wstępu do wszystkich obiektów w planie wycieczki Planetarium, przewodnika itd., Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników wyjazdu, Zapewnienie wyżywienia -w postaci ciepłego posiłku - obiad, podwieczorek w postaci kanapki, napoju i słodyczy, Zapewnie - opiekunów grupy, zgłoszenie wyjazdu policji w celu kontroli kierowcy oraz pojazdu, przygotowanie oświadczeń dla rodziców o wyrażaniu zgody na udział dziecka w wyprawie. W cenie zakup materiałów edukacyjnych dla dzieci i pamiątek np. w postaci płyty CD ze zdj. z wycieczki , zakup pamiątki do ceny 10 zł (na jedną osobę). Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci, które brały udział w wyjeździe (lista ta będzie potwierdzona podpisem osoby upoważnionej) oraz udokumentuje wyjazd w formie zdjęć, które przekaże Zamawiającemu wraz ze zgodą dotyczącą przetwarzania danych osobowych podpisaną przez rodziców/opiekunów dziecka. Dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie później jak 14 dni po zorganizowanej wycieczce. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumenty z obowiązującym logo Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku nie prawidłowości dokumenty podlegają wymianie. Termin realizacji: Realizacja zamówienia następować będzie w okresie od sierpnia do 15 grudnia 2011 roku w terminach ustalonych szczegółowo z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. organizacja półkolonii.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim Adres: ul. Limanowskiego 17, 62-400 Ostrów Wielkopolski pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim Adres: ul. Limanowskiego 17, 62-400 Ostrów Wielkopolski sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: zorganizowanie półkolonii w formie wypraw turystycznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.